*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Här är en till klumpfot.. knölade i mig i mina gamla sneakers i 36 imorse... Ihhh! FASEN va mina fötter är svullna?
(Har gått upp 8,5kg och är i vecka 32 på lördag, helt ok, känns mest som mage...)
Själv har jag gått upp ca 9 kg och har som Pyret82 väldigt svullna fötter! Benen är inte heller direkt snygga och mina ringar har jag fått lägga bort för tillfället!
LÄngtar så till BF men tiden verkar stå still! V 31 idag med 70 dagar kvar till BF!
Trevlig helg till er alla!
nessie - hur har det gått för dig idag? Hoppas att det gick bra.
tjolahopp är tillbax. efter dagens tur till stan. köpte en gravid yoga dvd. får testa den ikväll då sambon är ute på stan .......
Vi köpte även sv fotorulle, så vi kan fota här hemma me.(funderar ju på atelje fotogr).
känner att det är bra tid att fota nu innan man svullnar till ännu mer.
ang. vikt har jag nog gått upp 10 eller 11 kilo sen inskrivningen.....
Wiii!
Idag har det shoppats! Inte så mycket jfrs, men att handla babysaker gör mig alltid på bra humör!
På söndag bär det av till IKEA också, så då kommer jag väl inte kunna sova natten efter det, för att jag är så uppspelt!
Börjar känna mig väldigt stressad hur jag ska hinna med allt, och då speciellt hur jag på bara 2½ månad ska hinna fatta att jag ska bli mamma?! uhhh.. Trots att det känns som om tiden står still så flyyyger den ju fram... Det är bra mystiskt..
å, vilken pissdag på jobbet. Har haft möte om att en del av utvecklingen i projektet fungerat dåligt och jag känner mig skyldig. Jag är ganska ny på min post och känner mig som värsta färskingen som inte fattar nåt! En del av mig säger att projekledaren borde ha lite bättre koll också, men nu är jag skitstressad och tycker att jag gjort karriärshaveri... Sen skulle jag bara sätta mig med den enkla uppgiften att leverera ritningar till kund, ja, då krånglar det massor, känns som jag har fuckat upp hela deras databas!!! Tydligen är jag helt jäkla inkompetent. Suck.
Nu skiter jag i det här och går hem..
Jag har gått upp 4 kg sen inskrivningen
Trevlig helg på er flickor!
Varit hemma hos föräldrarna och blivit ompysslad i en vecka.
Var hos BM i tisdags. Pyret har lagt sig på tvären och verkar inte vilja flytta sig (har legat så i tre veckor nu). Hoppas lillplutten tar sitt förnuft till fånga så vi slipper vändningsförsök och en massa krångel. Annars såg allt bra ut.
Signatur: Min bebis far runt som den fortfarande, var så glad efter UL förra fredagen då huvudet var neråt och höll tummarna för att pyret skulle stanna så, men nehe, kan bara hoppas på att huvudet är neråt i slutändan.
Här står vågen på +13kg sedan i somras (+12 sedan inskrivningen) men det sitter mest på magen och lite på rumpan så... hoppas det försvinner lika lätt som de kommer
Hade lovat maken en FL fri dag eftersom det är hans disputationsdag (blev ekonomie doktor vid lunch) men han sover så gott i soffan så... vad gör man?? Nåväl ska nog hinna fira lite i kväll. Hade eg bokat bord på asiatisk restaurang som överaskning, men så sa han i tisdags att han absolut inte ville ut och äta, så det blir hämtmat och två nya DVD filmer här hemma i stället...
På tal om DVD, TRIUMP var köpte du Yogafilmen?? Vill också ha en sådan nämligen...