• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Jag läste nånstans att lägger man på sig på mage och rumpa brukar det försvinna när man ammar...som en sorts depåer???

Ser fraemot den snabba(!?!?)viktminskningen vid förlossningen?

Annars är det välan lååånga barnvagnspromenixer som gäller=)

• steffy

själv klart är trött på att va så svullen nu :( men de är ju över snart... kramis

• S72

Ni ska vara glada, tycker inte att ni gått upp onormalt mycket! Själv har jag gått upp 19 kg Det e inte skoj kan jag säga...Men man får hoppas att det försvinner vid amningen, sen blir det stenhård träning med diet
    Läääängtaaar....

• mon

Vonkis: Hälsa ifrån mig med att Nessie får krya på sig och bli bättre snart.

Ang. viktminskning så var jag tillbaka på inskrivningsvikten en vecka efter att Tyra föddes, då hade jag iof "bara" gått upp ca 8 kg. Tiden som följde med amning var 10:onde minut gick jag upp i vikt igen, troligen pga den depression jag led av, så när jag blev gravid med pyret låg jag på +5 kg igen.
    Får se hur "fort" jag går ner denna gång, är ju skönt att tappa de där kilona från barn+vätska+fostervatten osv med än gång iaf! =)

• A lie

2nr till nr 3000 i mitt krypin - vill inte att det blir en okänding!!

• A lie

Vonkis; Hälsa Nessie!!!, fy kan inte vara roligt ifall hon måste ligga inne resten av tiden Du får uppdatera oss om läget!!

Missisola: Försöker också intala mig att viktuppgången beror på att jag vägde förlite innan.. men spec kul är det ju inte... men smällar man får ta. Känner mig också skum då jag pratar med magen, maken brukar reta mig dessutom, men han pratar också med magen och brukar råka kalla sig husse så..

• Missisola

A lie: Försökte pricka in i ditt krypin!
    *hehe* Husse??? En lite förvirrad make du har...
    Min sambo envisas med att sjunga för mage, men låtar HAN gillar..dvs typ Ebba Grön och Håkan Hellström....dumsnut...

• A lie

M issisola tyvärr blev du nr 2999, men inte illa det heller... Bjuder på en bit av jordgubbstårtan ändå

• A lie

Och en lika stor bit till meh som blev nr 3001

(nr 3000 blev Millou)

• Mowglie

Halloj tjejer!

Vill oxå önska er en trevlig helg!
    Jag har väl gått upp ca 12kg, och på mig har det oxå satt sig på magen och rumpan/höfterna och har samlat på mig hur mycket vätska som hälst känner mig otroligt tung nu och fattar inte hur detta ska sluta då det är ca 8v kvar med magen! Pratade med en kompis som nydligen fått barn hon sa att jag inte skulle få panik, för vätskan man samlar på sig försvinner snabbt, och hon har redan tappat 15kg på lite mer en en vecka!Och det där med ammningen är olika och inviduellt hur man minskar vikten, har en annan vän som sa att hon gick inte ner ett enda kg fast hon ammade Jag har oxå läst någonsatans som Missisola att lägger man på sig på mage och rumpa brukar det försvinna när man ammar hoppas att det stämmer!

Igår så var jag hos psykoglogen och pratade om ev pl-snitt och till 99% så kommer jag att få det genomfört!!! så jag va verkligen jättelycklig när jag gick där ifrån, skönt att veta att mina krempor och gravida plågor snart är över! Även om jag vet att jag kommer att ha väldigt ont efter op så tror jag ändå att jag kommer att må bättre! Och ska jag vara ärlig så tycker jag själv att jag är värd det efter att ha mått pyton i snart 9 månader

Idag ska jag städa lite för att senare fö besök av "Mowgies" blivande gudmor och hennes kille, vi ska grilla och han ska få fixa maten eftersom han är kock! så det ska bli spännande se vad han hittar på eftersom jag numera är väldigt kinkig med maten!

underbara helg kramizar/

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D