• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Men diskar han bra då Triump...så kanske det är värt det*ler*...
    Jag är oxå allätare och likaså sambon - fast han är fostrad i hårdrockens värld!

• Börnen

Jag får stickning/ilning/smärta ner som det känns i blygdläpparna *pinsamt* några gånger per dag...varar några sekunder och kommer ibland flera gånger efter varandra...vad kan det vara?

Känns inte som foglossning i blygdbenet...mer som om det kom från livmodern/innandömet. Kan det vara så att bebisen försöker fixera sig eller?

• triump

haha nja det tar massor av tid när han diskar gör nog själv samma jobb på halva tiden.

• Nova76

Triump: Det låter jättemysigt! Tänk om min karl också hade varit så musikalisk *asg*

• vonkis

ja då är vi fler så får lyssna till hårdrock hemma*s*
    tycker ju iförsig om det mästa och gillar rock men ibland blir det lite väl hårt och man önkskar att man kunde få sätt apå en bra celine dion skiva utan att höra stora suckar från sambon

• triump

hmm Börnen jag vet inte vad det kan vara. ska jag vara riktigt ärlig så vet jag inte ens när bebin skall fixera sig. mitt råd är att ring bm om du är orolig. de tycks ha svar på allt.

• triump

vonkis japp måste vara ett söder om stockholm syndrom detta med hårdrock, ja kanske är det lika vanligt somm hammarby

• Missisola

Står han och jammar med då med diskborsten eftersom det tar längre tid
    Min han har lite tagit på sig diskandet...och tvättandet*ler*...
    Och när jag diskar så lyser han som en sol och är tacksam..*hehe*

• lill linda 82

Björnen: jag känner oxå av det där några ggr om dagen, frågade bm o hon sa att det troligen är bäbisen som lägger sig neråt o provar bäckenet, men min mini ligger inte kvar så utan snurrar upp igen.. Den vill inte ligga så än.

• lill linda 82

Fast förvärkar kan ju oxå börja underifrån o vandra uppåt livmodern...? Så det är antingen eller tror jag.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D