*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Meh: Har läkt sedan v15.. Man börjar vänja sig nu, men till att börja med var det ett helvete..
Liten: Jag vet inte vad det beror på men hade oxå ett sådant "anfall" för någon vecka sedan. Jätte obehagligt. Men det har säkert med graviditeten att göra. Det händer ju så mycket med våra kroppar just nu. Men fråga din BM.
triump: ja det ligger nog något i det
hårdrock och hammarby sen är det andra lika viktigt*s*
jag måste skryta lite nu för min sambo är så otroligt bra på att städa , diska och tvätta!!
när vi flytta ihop så blev jag nästan rädd när han satte igång*s* han är absolut inte pedantisk utan är bara bra på att städa, han kan vara för jävlig att hålla iordning på viss asaker ibland men så fort han ser att det är dags för städning så är han med och röjer...
men som sagt då åker hårdrcoken fram på högsta volym och det blir ett jkla drag här hemma*asg*
De är goa våra karlar - och bra blivande pappor..eller hur
!!!
Oj.. såg att jag skrev "har läkt"... Menade ju läckt! Ibland går det lite för fort, tror jag..
Nova76: Okej.. Tack för svaret! Ska kolla med min Bm på fredag, är bara lite orolig då jag i v 24 hade högt blodtryck + protein i urinen, och den senaste veckan har jag fått kraftig huvudvärk + jättesvullna fötter + de där anfallen.. Fast förmodligen så inbillar jag mig bara... Är lite hypokondrisk...
Liten: Skulle det kunna vara början till havandeskapsförgiftning...
*hehe* Nu spelar de gamla goa Noice och Drutten ger sig tillkänna..den har pappsen sjungit för magen...En natt i tunnelbanan
haha ..alltså jag håller med missisola
inte att du är hypokondrisk Liten*s*
Liten: Vi är nog alla nojiga och lite hypokondriska. Man är ju så rädd att allt inte ska stå rätt till med lill*. Det är nog bra om du kollar med din BM på fredag. Känns ju alltid skönast att få svar från en som verkligen ska veta, men förmodligen beror det på att gravida tjejers hjärta arbetar förfullt och ska driva runt 40% mer blod i kroppen. När man tänker på det är det ju inte konstigt att man har ont i huvudet (med så mycket blod som passerar) och blir vimmelkantig i mellanåt. Ta det bara lungt och försök att slappna av, lägg upp benen högt och mys med magen vet ja!
Tack för tipsen och de lugnande orden!
Ska ta och sätta mig med fötterna i ett fotbad en stund och mysa, så sparar jag oron till något bättre. Pratar med Bm på fredag, innan dess finns inte mycket annat att göra..