*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Har just suttit med fötterna i blöt...Sååååååå härligt!!!!
Missisola - det har du så rätt i, underbara pappor kommer dom bli
Jag har också börjat känna mig mer yr på sista tiden. Inte så att jag svimmar eller spyr, men hela rummet snurrar och jag måste genast sätta mig ner och dricka lite. Det är obehagligt när det kommer, för det kan bli när som helst känns det som.
Anfallen skulle lika gärna kunna vara blodtrycksfall, sånt som jag har typ varje dag. Inte skoj alls...Räcker med att rummet jag befinner mig i är minsta lilla för varmt då åker jag nästan i golvet. Börjar med blixtar sen svartnar det. Beskriv det du känner för bm så har hon säkert nån aning om vad det kan vara.
Städningen- Min sambo gör det mesta här hemma nu för tiden. Jag gör det jag orkar o känner för o han tar resten. Svärmor har jag fått order av att inte göra saker som känns jobbiga för kroppen eftersom att det kan sätta igång allt. Så min sambo har det i bakhuvudet hela tiden, han bäddar hellre ner mig i soffan med filten, eller fixar ett varmt bad åt mig ist.
Hihi, nu har jag lagt in nya bilder på magen. Tror att den har växt en hel del, men det kanske inte syns så bra på bilderna? Finns i galleriet!
OJ viken jätteaktivitet det varit här inne i kväll
Liten: Säger som de andra här med din BM så det inte är början till havandeskapsförgiftning... till dess ta det lungt och ta hand om dig och den lille... Säg till Norpan att han tvingar dig att ta det lungt, dricka och äta ordentligt.. kan ju få svimmningsattacker om man ätit dåligt också (blodsockerfall...) och som gravid tycker åtminstonde jag att jag är hungrig jämt, jag som annars aldrig är hungrig...
Börnen; som du sa.. syns inte så mycket skillnad, men har säkert växt om det känns så
Vill återknyta till det här med bristningar.... såg verkligen ut som en zebra (blå och gul, dock) förra gången. Vet dock inte när de kom. Nu är det inte alls lika illa men jag antar att det ordnar sig
Har haft en underbar helg, varit ute mycket och haft lagom med arbete i trädgården och lite kompisar som kommit över och förgyllt. Det känns på ett helt annatsätt som att jag är redo för en till arbetsvecka. Bara den börjar så är den ju snart slut...
Nästa helg ska jag ta lördagen helt ledig åka tåg till stockholm, bara vara hela dagen , gå på bio och åka hem sent...
Nu ska jag se om min man kan ta ett nytt magkort, känner mig ganska tjock...
A lie:
Norpan sträckte på sig och bad mig säga till dig att det skulle han minsan se till, om han så skulle sitta på mig..
Har börjat sy på en bebiströja (för hand) så det blir garanterat lugnt ett par dagar iaf..
Fick för mig att den skulle ha raglanärm, något jag aldrig sytt förut, så nu har jag lite problemlösning att sysselsätta mig med.
Liten: Vilket jobb! jag skulle bli galen på två sekunder. lycka till!
Ja, det blev en bild... lite tjockare, men det känns värre...