• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

*puttrar in*
    My god! Nu känner jag ångest.... känns som jag levt om i natt - sliten som bara den...Fast eg. har jag nog sovt ganska mycket.
    Har jätteont i benen - stapplar fram... ....
    Är det nu jag ska falla i bitar...
    Har plockat äpplen i natt -dvs drömt - i en skottkärra(fast det var en sorts pallning)!?!?

Nä hä - några längder i simhallen hoppas jag gör susen....

Ha en bra dag ni andra!!!

• triump

godmorgon tjejjer. idag skall jag på ett läkarbesök och prata foglossningar, vet inte varför men jag känner mig faktiskt nervös?? är skraj för sjukskrivning? skraj för att inte bli sjukskriven?? orolig för hur ev deltidssjukskrivning skall funka? jobbigt!!!

nåja bara tiden kan avgöra hur det blir...

• lill linda 82

Gomorron!
    Ojoj, inatt har jag fött tvillingar, först en pojke sedan en flicka, kändes inte, men moderkakan var stor som ett hus kan jag lova..

triump: jag var oxå nervös inför läkarbesöket då jag skulle sjukskrivas, vet inte varför man är det, kanske för att man inte ska bli trodd..? Man har ju lite det där i bakhuvudet att "det är ingen sjukdom att vara gravid"..Kanske är därför??

• triump

lill linda japp så är det nog. känns bra att höra att det var så för dig med. man har verkligen mantrat: att vara gravid är ingen sjukdom i huvudet..

• lill linda 82

triump: Det ska nog gå bra ska du se, var tydlig o förklara hur du vill göra. Vill du jobba deltid så säg det, annars kan ju läkaren ge förslag på hur han/hon tycker du ska göra.
    Säger som min brors sambo sa, det är ju inte bra att slita ut sig innan barnet väl är ute, man måste tänka på sig själv oxå,så att man hinner vila och rå om sig själv innan det "tunga" kommer.
    Lycka till!

• A lie

lycka till triump

Missisola; inte konstigt om du är trött och har ont i benen om du plockat äpplen hela natten, vem skulle inte vara det, gravid eller ej

• meh

Hello girls

Hoppas att helgen har varit bra för er allihop och att veckan börjar bra.

Triump - lycka till hos läkaren, det är alltid nervöst när det gäller att bli sjukskriven. Det är jag bara jag är förkyld och inte kan jobba pga min hals.

• triump

tack för lyckönskningar både A lie och lill linda och meh ,vi får se efter 14.00 idag hur det blir.. meddelar såklart er.

iövrigt har helgen varit ok känns som man hängt mest på fl över helgen, när jag tänker efter vad jag gjort. . ja och sen var det tvättstuga och skötväske inköp...

• Nova76

Hej Ladys!

Jag drömde för första gången i natt att jag födde. Konstigt - jag va en åskådare på "min egen födsel". Jättekonstig dröm... Vaknade direkt efter så jag fick aldrig träffa knytet.
    Annars fick jag faktiskt sova mer eller mindre hela natten. Otroligt!!! Jätteskönt, men jag är tröttare nu än annars. Är inte van längre att få 8 timmars sömn.

Lycka till Triump! Hoppas det går som du vill

• vonkis

tja tjejer!
    här är en till som är sliten, och dt kändes som om jag hade sprungit ett matathon inatt, för mina ben var helt ömma och ryggen stel som en pinne....hoppas inte varje morgon kommer bli så!!

lycka till triump, det kommer gå bra!
    jag skulle vilja vara deltidssjukskriven nu men mitt jobb skulle inte gå ihop tyvärr om jag bara var här tre dar i veckan

i morgon är det bm besök igen och jag längtar!!! fast jag är lite rädd av vad vågen skall visa*s*
    nu måste jag kila in till mina elever igen

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D