• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Bonanza

Om en halvtimma ska jag på föreläsning för första gången sen jag fick kryckorna. Jag är jättelarvig, men jag tycker att det ska bli lite jobbigt. Medlidsamma blickar, folk som frågar vad som har hänt etc etc. Tycker inte om att bli uppmärksammad.

• meh

Bonanza - det går bra ska du se. Är inte heller en person som gillar att få en massa uppmärksamhet, men det brukar gå bättre än vad man tror.

• A lie

lill linda; verkligen Jättesnyggt och en klar förbättring Gillar den röda färgen jättemycket

• Nova76

lill linda: Snyggt!!! Mycke bättre än innan. Har ni målat eller tapetserat? Ska iväg till affären när mannen kommer hem och bestämma och beställa färg och tapeter till vår nya lägenhet.

• lill linda 82

A lie: Ja det är så mysigt med rött på väggarna, nästan så att man tar av sig tröjan så fort man går in i rummet nu, det känns varm o mysigt. Den blå färgen som var innan var det tvärt om med, man satt o frös o huttrade med den på väggarna.

• meh

lill linda - mycket bättre än den gamla tapeten. Snyggt med fondvägg
    Du vet inte om det är någon granne som är på väg att sälja? I så fall kan du väl tipsa mig

• lill linda 82

Nova76: vi målade, tycker det blir så mkt lättare o snyggare än tapeter, hittade ingen tapet som vi tyckte om heller, fast vi kikade iofs bara på ett ställe.

• lill linda 82

meh: japp jag tipsar så fort jag får nys om något. På blocket låg det ute en 5:a såg jag, kikat på den??

• meh

den på splintvägen? Nja, lite för hög hyra för den, ca 6900 med garage.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D