• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • meh

Snacka om att hormonerna börja göra sitt nu
    Var ute och gick med hunden och mötte då våra förtjusande (ironiskt) grannar. När vi kom hem, hunden och jag, så var jag alldeles gråtfärdig och kände att nu orkar jag inte bo här något mer, skulle kunna flytta i morgon om jag fick .
    Anledningen är att dessa två aldrig säger hej, när man möter dom. Förut gjorde dom det, men sedan vi vänligt bad dom flytta ut grillen utanför uteplatsen förra sommaren, så vänder dom alltid bort blicken eller stirrar rakt fram när man möts. Varför ska man inte kunna säga hej till grannarna. Vi har ju inte gjort något fel, det är ju faktiskt inte tillåtet att grilla på balkongen eller uteplatsen, utan den ska ställs ut en bit från huset. Är ju inte så roligt för oss att inte kunna ha balkongdörr eller ventiler öppna när det är 30 grader varmt ute, för att grannen under oss vill grilla. Vad jag vet, så har vi inte gjort något annat heller som kan ha irriterat dom. Men dom kanske inte gillar att våran hund blir lite busig då och då och skäller litegrann, även om vi aldrig leker med honom tidigt eller sent på dagen.
    Usch, kände bara att jag var tvungen att skriva av mig lite, ledsen att ni fick stå ut med mitt gnäll, men tack för att ni finns

• Kvirre

Hur har ni det med nedräkningen tjejer? Själv har jag 48 dagar kvar idag.

• Mowglie

Meh: du ska inte bry dig, de kanske bara avudsjuka på att du har en såååå fin vovve!!! (för det är jag ) Och du ar alldeles rätt, man får faktiskt inte grilla på balkongen eller för nära huset! och det står säkert i hyres avtalet, kanske du skulle kopiera det och fråga om det är därför de är sura...
    Upp med hakan och torka tårarna och vad glad för dinna vänner här på fl vi är inte snorkiga!

• vonkis

mowglie: hehe ja dom växer och gror dom här kulorna
    min är så otroligt rund och har varit det hela tiden och alla säger att et är en tjej mage, men vi har ju kollat och till 99% så är det en pöjk enligt ul.
    men som jag sagt förut, man kan alldrig vara riktigt säker så vem vet det kasnke är en tjej ändå
    ja det är ett väldigt liv där inne nu och ibland undrar jag om den värkligen mår bra...så som den håller på*s*

triump: jo det kanske vore nått men jag tror intejag har så mycket att komma med än så länge eftersom jag mår hyfsat bra och bara känner mig trött...peppar peppar!

• meh

Mowglie - Tack!! Precis vad jag behövde . Blir bara så less på att dom beter sig som dom gör. Önskar verkligen att vi hittar något annat boende snart, så man slipper säga till dom i sommar också. Man vill ju inte ringa till fastighetsägaren och klaga heller.

Är innerligt glad för alla vänner här på FL och är så glad för att ni finns :-P

• Börnen

Hej tjejer!

Har haft en pissig dag idag, men har mått bra ett par dagar innan, så man får väl glädja sig åt de braiga dagarna? Imorgon bär det av till Stockholm för att äta gott, kolla på MammaMia och bo på hotell (mamma fyller 60 år). Ska bli mysigt!

Var på andra föräldrautbildningen och jag måste säga som Mowglie, är grymt nervös inför förlossningen och hoppas helst av allt att slippa den! Skulle inte deppa ihjäl mig om Mini lägger sig i säte och man måste snitta. Kanske verkar knäppt, men jag har "lite" skräck för att föda vaginalt. Är inställd på GOD smärtlindring om jag måste föda vaginalt, helst EDA tror jag.

Men som sagt, skulle gärna vakna en morgon med en liten gosig bebis i famnen. Helt ok att vara gravid och att sedan ha barn, men skulle helst hoppas få slippa uppleva graviditeten!

• vonkis

börnen: såg att du skulle se mamma mia i morgon.
    den är såååååå bra!!! var och såg den med min syrra i februari och man satt och fick gåshud och rös på samma gång skratta och grät omvart annat*s* så njut i morgon!!!

• Börnen

Åhh...hoppas att du har rätt vonkis!

• Mowglie

Ha,ha Börnen! ja det skulle ju vara drömmen att slippa vara gravid och föda sitt eget barn men trotts detta vakna en dag med den lille i famnen!!! undrar just hur många barn man kan tänka sig då

Imorgon har jag lyckat få med mig min man till stan och vi ska handla lite tyger och pyssel till "Mowglie´s" scrap book och gips för att gipsa min mage! Vad tror ni om det?! coolt, är det någon annan som ska göra detta? Och på söndag ska jag göra en kroppsamålning på magen om inte min kompis fortfarande har influensan, men annars ska hon måla min mage som en jordglob och kartan över Brasilen! För att göra historien kort så var vi på bröllopsresa till Brasilien och jag blev oxå gravid där! Jag lovar att lägga in bilder när det är klart så ni kan kolla, jag tror att det kommer att bli super läckert sedan gör jag en tavla och hänger upp det i h*n´s rum som minne, och det ska bli så kul att få berätta denna underbara berättele för vårat barn senare när h*n blir större.

Nu ska jag sussa, god natt på er tjejer så ses vi säkerligen i morgon igen

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D