*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Hej på er allihop! Väntar oxå tillökning i juni, den 16:e och tänkte hänga på lite på den här tråden. Har inte gjort det tidigare, men tänkte att det kunde vara roligt att följa er. Vore skönt att kunna fråga andra som är lika långt gångna som en själv. Hoppas att ni som jag mår kanon, för det mesta, och njuter av er graviditet!! Det enda är att jag var tvungen att köpa järntabletter och "nr 2" på toa är ingen dans på rosor...ALLS.... Är kolsvart istället för den vanliga, bekanta färgen brunt... Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för ordvalet och tycker tycker det är såå förargligt att behöva fråga, men ska det vara så?? Snälla...hjälp.... =/
Halloj!
Jag hittade er!
Jag har inte så farligt hormonkaos faktiskt, jag hade föreställt mig att jag skulle vara mycket värre innan jag blev gravid efterssom jag är rätt känslosam normalt. Kanske är jag i jämförelse till och med jämn i humöret nu, när jag slipper ha pms..? Förutom i natt då, när jag började stortjuta för att jag trodde att jag höll på att bli förkyld. Jag är så himla bekymrad över pengar och bara såg tusenlapparna flyga iväg för att man är tvungen att vara hemma. Men utbrottet höll väl på en minut eller nåt, sen bestämde jag mig för att ta en dubbel alvedon och försöka somna. Det gick bra och idag mår jag skapligt.
hmp80: välkommen! och japp, det blir svart!! :)
Hormon kaos är bara för namnet. Kan till och med grina till Sonen disney filmer
HMp80 japp.det blir svart när man äter järn,så det är bara att bita ihop
Grattis Ickelpicka!
Välkommen hmp80: Jupp, det blir svart
lilaki: Skönt att du mär bättre.
He he, tack vilka räddande änglar ni är! Nu kan jag ta det med ro. Ska ta o äta lite lunch nu men tittar förbi om ett tag igen. Tack ska ni ha för att ni svarade så snabbt!
/Heléne!
Välkommen hmp80.
Ska nog gå och ta äppelpaj nu...Mmm
Hej! Hoppar in här igen! Ska ju med på fikat på onsdag!
Kan meddela att nummer 2 inte alls behöver bli svart! Jag äter järntabletter som heter Portamins Timed Release Hem-Iron på 50mg st (tar en om dan hittills) som inte tycks ha några biverkningar!
Jag köpte dem på hälsokosten i Söderhallarna (Sthlm) för 75kr för 100 tabletter.
Inget svart bajs här inte!
För mig får det gärna vara svartare än synden, bara jag det visar sig en gång om dagen. Är såå lättad av att min mage inte totalt gick in i parkerings-mode när jag började käka järn. :)
Hur får man motivation till att jobba? Känner att jag bara sitter här och låtsas.. :)
puffar för lilakis motivationsfråga. Hur i fridens namn gör man?