*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
hej blivande jönköpingsmammor!
Jag heter lina och har inte varit med på er babbeltråd med tycker att det skulle verka roligt...Undrar om det finns några fler förstagrav. här omkring?
Våran lilla krabat har BF 27/7!Någon i närheten??
Ojojojoj vilket vackert väder det är idag i Stockholm! Gnistrande solsken och -14. Så jag byltade på mig ordentligt och beslutade att jag skulle promenera till jobbet, tar ungefär en halvtimme (gick även både dit och hem igår, duktigt va? :). Men oj vad varm jag blev. Efter fem minuter åkte mössan av, sen vantarna och när jag var ungefär halvvägs så knäpptes jackan upp. När jag anlände till jobbet, rejält rödkindad, så var även koftan uppknäppt och halsduken borta.
Vet inte om det är att solen är så stark som gör att det inte känns kallt ute, fast det är det.
Tjena brudar.
Nu har jag lagt in lite mer bilder under Graviditet & i galleriet.
nessie72 Trist med fostervattnet. Hoppas att det löser sig.
Grattis till nya lägenheten Lill Gumman!
Vad duktig du är med promenaderna lilaki!
Jag känner med er alla som har ont i svansen & Ischias. Misstänker att jag har något liknande :( Ska till sjukgymnasten på torsdag efter 3 veckors väntan. Äntligen!
Har ni anmält hur ni vill vara föräldrarlediga på jobbet ännu? Jag börjar känna mig riktigt stressad. :( Hur har ni gjort?
Nessie72: Hoppas det läker ihop igen (hört att det kan göra det).
Lill Gumman: Kul att ni ska flytta, du verkar lyckligt över det.
Jag har redan anmält och fått beviljat min föräldraledighet. Tänkte gå på föräldraledighet den första maj redan (orkar inte krångla med sjukskrivning mer och tror jag behöver vila efter persen att vara gravid).
Å så har min kusin fått barn. En liten tjej. Så nu är man avis igen....
Signatur: Hur länge sökte du föräldrarledighet? Allt på en gång eller delade du upp det?
Fy lät inte skoj att läcka fostervatten
har varit hos Bm idag, lite sur på min själv att jag glömde säga till om köplats till vattengympan.. Vill verkligen börja redan i v30 och har hört att det är svårt att få plats
var en BM praktikant denna gången så jag blev lite ställd. Hon fick hålla på ganska länge för att hitta hjärtljuden så maken blev orolig.. Men hon hörde ju navelsträngen och jag kände bebisen så fick säga till henne att den låg mycket längre till vänster, så gick det bra att hitta.. slog på 155 slag denna gången också och alla andra värden var perfekta nu med... Känns ju bra, men hela besöket tog väl max 10min...
*kram*
Tack signatur! Kom nämligen på att jag glömt att lämna papprena till lönekontoret, de har skramlat runt i min väska i flera veckor nu...
Vilken ansvarsfull mor man kommer bli.. :)
nessie! skönt att allt såg bra ut annrs och det löser sig väll med fostervattnet?!
du har ju sp mycket så det både finns och blir över eller hur?!
grattis lill gumman till flytten!!
Vi har ju bestämt oss för barnvagn nu, men kan inte riktigt enas om färgval... Vill gärna höra era åsikter om dessa...
Makens favorit rosso:
www.emmaljunga.se/product.asp&artnr=21518
Min favorit carbon:
www.emmaljunga.se/product.asp&artnr=21521
Ännu en jag tycker är snygg platina:
www.emmaljunga.se/product.asp&artnr=21515
Tack Så jätte mycke!!!
Jag e så lycklig som ja va när ja fick veta att jag var gravid.
Ska bli Så skönt att få komma hem till mamma å alla vänner!!!!!!
Men internet ska jag ha så ja kan fortsätta att gå in hit. Kan behöva er, har bf 4 juni så det e ett tag kvar.
Kramiz