*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Godmorgon! Nej, ingen vår i sikte. Bara snö, snö och snö. Jag är less på det här nu, skrapa rutor och få snö i skorna och kallt om öronen och isiga hundtassar. Ge mig lite modd och solsken!
Litet vårtecken fick jag se hos sonens farmor och farfar igår...... Vid deras ena husvägg som ligger totalt i sol och lä,Hade en liten krokus titta upp
Den lyste jätte fint mot snön
.
Välkommen Lennil
Ingen vår här inte, vi har ca -22 grader och underbart solsken. Synd på temperaturen, som gör att det är lite för kallt att gå ut. Förhoppningsvis blir det lite varmare senare och då blir det promenad ute på Storsjön, på isvägarna
Godmorgon! oj,oj,vad kallt idag, kommer inte att gå ut idag hela -25*, kan detta vara möjligt! det ända vårtecken jag har är väl att solen lyser så vackert idag och det ser otroligt häligt ut ute, men jag tänker inte gå ut iallafall!
Om du har -25 skulle inte jag heller gå ut....... Men sitta i fönstret och njuta skulle jag nog
God morgon.
Ingen vår här, men en strålande vinterdag.
Ganska fint det med.
Hej tjejer! Gjorde nyss ett nytt inlägg, har ni något klokt att säga om det, ni som är i samma tidsperiod som jag? Alltså kring v 20-26 kanske?
www.familjeliv.se/Forum-2-114/m2295 516.html
Alla funderingar är välkomna!
Popflickan - ingen aning! Har dock haft samma känsla och funderingar själv, och undrat över den här hickan man läst om, jag ska följa din tråd och se vad folk säger.
För er som kan tänkas intresserade har jag uppdaterat bildgalleriet med bl.a. magbild. Ni förstår att det är rätt lugnt på mitt jobb just nu, och så var det det där med att fokusera på arbetet som tidigare diskuterats..
ickelpicka: Tycker att du har så underbart söta voffsingar!
O magen träder fram mer o mer.. mysigt!
Åh så avis jag är idag!!! Min sambo o hans polare som är uppe från gbg åkte till Bydalsfjällen idag o ska åka bräda o slalom...O jag får stanna hemma som vanligt. Men...
Nästa år ska jag ta igen alltihopa, då får farmor o farfar vara barnvakt, för då blir det skoter o slalom för hela slanten!
Vad fånig man (jag) är ibland. Inatt när jag varit uppe på toa så sparkade inte bebisen som den brukar och sen drömde jag att jag var hos bm och det var jättesvårt att hitta hjärtljuden. Så idag har jag gått och känt efter och väntat och äntligen buffade älsklingen till.