*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
God morgon tjejer.
Är hemma idag och förkyld. Inte kul att vara sjuk, men skönt att ta hand om sig själv. Tänker inte längre "jo, men klarar nog att jobba en dag till".
Hoppas att ni andra mår bra.
god morgon!
jag når inte ner till nedredelen av mina ben så jag behöver också gå och vaxa av mig lite*S* Kanske dags at beställa tid innan man inte kan se skillnad på mig och sambon
min bebbe har blivit alldeles för lugn!!! varför har den slutat hålla på som förut är ju bara i v.25 så det borde ju finnas massa plats kvar att röra sig på
tycker alt han får visa lite mera livstecken per dag! mamsen blir ju helt till sig av oro!
ska verkligen komma igång med vattengympa pga ishias och har ju hört att det är bra för foglossning också av er här inne! men hittar ju inga bikinibyzor som passar.....och jag käner mig jätte konstig i stor baddräkt.
tips var man kan hitta bikinisar för valrossar??
HAr just varit hos BM och jag får inte gå på vattengympa
Hon upptäckte att jag troligtvis läcker fostervatten.............Så nu får jag inte bada.......Förrens jag varit hos spec mödravården,sen låg livmodern högra upp än vad den ska göra i v25...........
Man blir orolig
nämen!! vad trist!
varför läcker man fostervatten??
hur märker man det? hoppas du mår bra iallfall coh att bebben mår bra!
såg hjärtljud bra ut och så då?
hjärtljuden lät jätte bra
Varför man läcker fostervatten vet jag faktiskt inte??? Tror det har med att hinnsäcken gått hål på......... men jag hade ganska mycket fostervatten ändå.
Hon upptäckte det när hon skulle kolla mina blödningar.......Så nu ska hon kolla om jag kan komma till spec mödravården snabbare....
Synd att du inte kan göra vattengympa för det är verkligen jätte skönt! Har för mig att det kan sluta läcka vattendvs att det kan laga sig igen. Hoppas det för din skull. Här får man gå på speciell grav.vattengympa från v30. det gick jag på förra gången och det var gudomligt. Det var alltid ngn som var tjockare än jag (alltid trevligt), man blev så lätt i vattnet dessutom så var det skönt att ta hand om sig själv en stund...
Igår hade jag en riktig svacka i jobbmotivationen. i dag är det bättre men jag antar att det kommer tillbaka. Bara fyra(tre och en halv) veckor kvar till Påsk så jag hoppas jag överlever tills dess.
VI SKA FLYTTA!!!!!
I helgen skrev vi på papprena på en lägenhet i Kramfors Ångermanland!!!! Jag ska få flytta hem!!!!!!!!
Det känns SÅ skönt!! Jag e SÅ lycklig!!!!
I påskhelgen åker flyttlasset 45 mil upp!!!!!
Grattis Lill-gumman.
Här är det äntligen snö. Hunden blir som tokig när han kommer ut (o jag med
).
Intressant lill-Linda att läsa hur foglossning kan yttra sig. Jag som inte fattat varför jag känner mig så trött i "svansen". Hur trög får man bli.....
Men eftersom det är det enda symptom jag har på min grav så kan jag nog leva med det.
Grattis Lill Gumman.
Grattis Lill Gumman och välkommen tillbaka till "Norrland"