*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Hejsan tjejer!
Jag håller till en del på Föräldrakanalen och har bara varit här inne och spanat mest. Inte varit så aktiv. Tänkte ändra på det nu.
Hoppas på många trevliga pratstunder!
Kram Smila
Inatt fick jag sova hela natten! Snacka om att jag var glad o utvilad imorse. Normala fall är jag upp ca kl 01.00, 03.30 o 07.00, men inatt behövde jag bara kliva upp vid kl 01.00 o kl 06.00 o kissa. Barnet måste ha lagt sig på nåt bra ställe!
Då när jag va upp imorse fick h*n hicka då jag la mig igen, blir så full i skratt när den sätter igång med lustigheter när jag vill slumra ett tag till.. *s*
Välkommen Smila.
Bläää, nu har jag bytt illamåendetabletter. Och mår *urk*. Känner mig som en zoombie. Jag som har mått relativt bra. Känner mig lite nere.
Välkomna alla nya!
:-d^*^nya bilder i galleriet ^*^:-d
Solen skiner och värmen kommer mer och mer. Inatt har det varit väldigt kallt här i Gävle. När jag skjutsade lilltjejen till dagis vid 9 var det fortfarande -17 grader. Hua. Tur att lill bebben kommer ut i juni när sommarn nalkas. Magen växer och sparkarna känns mer och mer.....Har lagt in lite bilder i mitt bildgalleri på magen mm. Idag är det precis 100 dagar kvar om h*n inte kommer ut tidigare vill säga, för senare än 9 juni blir det inte det har vi bestämmt tillsammans med läkaren och bm pga problemen vid förra förlossningen.
fisans mamma: Vilken go bäbis mage du har..
O söt liten kotte!
Min sambos föräldrar bor några mil utanför östersund o dom hade 34 minus grader(!!!) igår kväll o inatt... hehe då vill man inte sticka ut näsan inte!!
Hej tjejer nu har jag varit och kolla in era fina och välformade magar! Och blir så avis för själv har jag stir mage men den känns bara som en stor fläskklump inte alls så fina och runda och välformade som era och jag är ju oxå i v26, kan jag verkligen ha blivit sååå himmla fet att min mage inte kommer att se ut som en gravidmage?
Jag har ingen bild på min mage på galleriet för det finns ju inget att visa, mer en en stor fettklump! Men jag hoppas att det kommer att ändras och då lovar jag det kommer en bild
Nu är de inte lika kallt ute länger va en sväng ut och det va faktiskt riktigt skönt, men med dess foglossningar gör att man inte kan ta en länger promis direkt och det är så synd nu när det är skinande solsken och behaglig temperatur.
Välkomna alla nya!
Signatur: vad tråkigt att du börjat må illa igen, varför har du bytt illamåendetabletter? Hoppas att du snart ska må bättre, idag mår jag faktiskt väldigt bra.
Påtal om väder så hörde jag att nästa vecka skulle det bli +5-10* och solsken, är det våren tro som blygsamt vågar visa sig?!!!
Själv läste jag i tidningen att våren är ca 1 månad senare i år, men förhoppningsvis stämmer inte det
Har bytt tabletter för att de jag använt inte får användas under sista trimestern. Känner mig som en zombie!
Jag hoppas faktiskt att våren kommer sent i år. Ju kortare tid jag slipper vara allergisk under graviditeten desto bättre!