*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Oj vad besviken jag blev nu du kan inte mena en hel månad sen!!!!
Ja,ja inte är jag förvånd för när det är väder så är det ju helt opålitligt men å andra sida så kanske vi får ha sommaren en månad länger då
och det skulle ju inte vara helt fel nu när man ska ha bebbe och bara mingla runt på stan med barnvagn som alla andra gör
äntligen hemma i värmen efter jobb och iskalltväder, idag åkte termobyxorna på. Längtar så till helgen. och till att få vila ut
.. men sambon e och hyr film just nu, lite lillhelg skall firas...
Appropå ingrnting! jag har satt igång med ett litet projekt..har dragit fram alla foton och planen är att klistra in dem i album... ingår väl i mitt "boa" här hemma pyssel....
undrar just om det kommer vara vinter över påsken i år(4veckor kvar)
Hej! Vad roligt det är att se bilder på alla fina junimagar! Alla säger att jag är så stor över magen, men jag känner mig lugnare nu när jag sett lite bilder...
Hur länge har ni tänkt att jobba? Jag har tänkt att jobba maj ut, två veckor före bf.
Lycka till! Kram Mickel
Vilken jobbig dag jag har idag....trött o har grym växtvärk i nedre delen av magen,mot blygdbenet.. Känns som att magen ska spricka där nere. Har sovit 2 timmar. Får sammandragningar så fort jag är uppe o rör på mig, som tur är gör dom inte så ont. Spänner lite, men det är obehagligt att de kommer så ofta.
Skickade iväg sambon o hans kompis på affären nu o handla mat o hämta mina paket, har köpt lite kläder till mig själv på postorder, håller tummarna att dom passar... !
Nu blir det soffa igen för min del...
Tjenixen!
Så har man stått i duschen lääänge och värmt upp sin kalla kropp! Har rakat benen för första gången på ...ja...*skäms* - måste sitta på toalocket för att kunna det - att böja sig ner är out of question=/...
Känner mig i alla fall fräsch!
Har i dag börjat med lite bäcken/knipövningar - känner att jag behöver det och nu i väntan på sjukgymnast...
Triump - när jag gick till tuben i morse kl 6 var det - 21 grader ute!!! Man försökte förtränga kylan helt enkelt=)
Har oxå börjar rota fram gamla foton. Har en idé att göra ett fotoalbum åt Drutten... Ska bara hitta det rätta att klistra in bilderna i...
LillLinda hur känns sammandragningarna? Jag har nog inte haft några alls hittills...ehh.borde väl ha märkt det va....*virr*
Har i dag fått grymt ont i ena bröstet. Det är väl ngn tillväxtperiod, eller ngt...
Sprang i dag runt en snabbis på stan för att hitta bra brallor men inget som föll i smaken. Just nu så har jag bara ett par bra och ett par skapliga det känns fattigt! Jag får nog engagera mig lite mer i helgen...
Mowglie -Jag är med i din magklubb (-klump) Nu är den dock så stor att jag inte orkar bry mig längre. Ska nog försöka få till ett kort snart, kan väl inte gömma mig hela tiden...
Angående jobb så är ju min plan att jobba hela tiden ut. Har BF 15juni och avslutningen är den 10. Just nu känns det lite väl positivt men vi för väll se...
Missisola: Magen blir hård, den drar ihop sig, spänner. Ungefär som du tänker dig en muskel dom spänner sig hårt. Kan ömma lite ibland, vissa kan man får ont bakåt njurarna, ungefär som mensvärk. Dom sammandragningarna jag haft idag har dragit ihop sig så pass att jag inte tycker om att så upprätt, får gå som en gammal gumma..
Känns lite bättre nu ialf efter middagen. Skönt!
Hmm, undrar om min "mensvärk" kan vara sammandragningar då? Undrade just vad det var.
Godmorgon tjejer!
Har nu gjort "flick eller pojk test" och fick ficka på det ena och 73% chans flicka på det andra och själv tror jag på att det ska bli en tjej! Kul,är såå nyfiken undrar om det stämmer
Yttligare en kanonfin dag med sol och bara -14* idag önskade att jag kunde gå det skulle vara så härligt att få ta en promenad senare idag, men jag får väl nöja mig med att bara titta ut. Nej jag ska väl fortsätta att boa i badrummet och fixa lite mera plats åt "Mowglie"
Pojke eller flicka!
www.babyboom.nu/guider/flickaellerp ojk.html