*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Tyvärr vet jag inte svaret till det??????? Vet bara att vissa dagar är det som pest och pina att komma till jobbet............. Vi får hitta en motivations kurs för gravida kvinnor
Alltså jag äter NÅT onödigt/ONYTTIGT varje dag nu... ILLLA!!! =/
Jaja... antar att +4kg i v.26 är helt ok ändå?
Men alltså... f*n va onyttig jag är!?
Jag äter nåt onyttigt varje dag, men mår inte pina för det. Härligt att vara så matglad tycker jag!!
Ligger +10kg nu...
På lördag fyller min älskling 30 år, tänkte bränna några bra skivor till storkalaset men det står helt stilla, vad vill folk lyssna på???
Har ni nåt bra tips på svängig partymusik för alla smaker??
lill linda 82; Kör lite gamla godingar, det brukar alltid funka o få folk på partyhumör! Fast det är klart, beror väl lite på vad man har för smak, men det brukar ialf passa de flesta o erbjuda en liten nostalgitripp. Efter det blir folk så himla glada att det mesta som följer därefter funkar
Ha så himla sköj!
/Heléne!!
Lill linda - Schlager! Schlager! Schlager! Som ni förstår, mitt allra bästa tips
Mera, mera....
jamen lite 70-tals musik sitter ju aldrig fel på dansgolvet och 80-tals hits om han fyller 30 för då lär dom ju få flashbacks hela kvällen trettitaggarna*s*
Välkommen hmp80
Lill linda - bra att du startade en ny tråd, var precis på väg att göra det själv om ingen annan gjort det
Grattis Ickelpicka.
Är det någon som kan svara på hur och var det känns, om man börjar få foglossningar? Har börjat känna mig "trött" i ryggen och har lite småvärk i svanken när jag går inne. Är jag ute och gå, så går det bättre och när jag sitter ner. Kan det vara början till något sådant??
Jag är oxå rätt intresserad av samma fråga - foglossning... Jag har inga direkta besvär förutom när jag ligger i sängen och ska vända på mig eller resa mig upp. Då värker det nå't förbannat vid ichiasnerven precis ovanför skinkan. Är det foglossning eller ichias? Är i v.25 nu, men har känt av just det problemet ett bra tag, men ingenting annat...
/Heléne!
Jag har likadant! Precis den där smärtan vid vändningar i sängen eller lyft som man gör med"ryggen istället för benen" och när jag suttit länge och ska resa mig och gå... jag ser ut som en halt anka då... Hehe. Men det gör ont som bara attan.