*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
skall till feelgod på torsdag och prova ut en tens apparat.
jag måste kila . ha det bra
Åh fy bubblan, idag har jag träningsvärk för första gången sen 8 månader tillbaka eller nåt. Simningen igår tog bra...fast jag kom bara runt 4 längder, sen sa livmodern stopp o jag fick 2 förvärkar, men det var ju skönt att röra lite på sig ialf. Basta var hur skönt som helst ialf. Det kom folk o kommenterade magen o tyckte den var så fin o undrade om det var snart jag skulle föda. Mysigt att få lite komplimanger, var lite smått orolig över att åka dit med bikini faktist o blotta det man skyddar över allt annat, men det gick bra.
Ända nackdelen efter det var ju att jag fick sitta o vänta på bussen ute sen i 40 min, det hade jag ju inte riktigt väntat mig.
Jag välkomnar verkligen förlossningen! Där är det smärta!, men en smärta som man vet tar slut inom ett antal timmar....att skrutta omkring såhär ledbruten är pissejobbigt.
I dag ska jag valla omkring på mina ettor - vi ska gå till varje barns port och ta kort... Bälte på!
Det är ju ny vecka i dag ..tralalala... Och ny magbild - pinfärsk!
Tycker ni det händer nått???
v 33 here I come...
missisola: jodå, visst händer det nåt där..
Ser ut som att du solat magen oxå..
Vad flitiga ni ska vara jämt...
Triump; Håller tummarna för att läkaren finner ut vad som är problemet - uvi eller ej, så att du slipper må som Lena PH längre.. kan inte vara alltför kul...
Missisola din mage växer, som alla andra så det knakar.. börjar ju undra vart allt ska sluta tillslut... Tur att vi inte har så lång tid kvar
Lill linda: vad skönt det lät att simma - dock inte att vänta på bussen - längtar massor till vattengympan på måndag - skulle bara fattas att det händer något så man inte kan gå då...
Nä - jobbet kallar.. avis på er som inte behöver jobba längre och kan sitta här hela dagarna
Godmorgon
Nu har man hunnit vakna ordentligt och ser att man redan nu på morgonen har 3 sidor att läsa sig igenom
Missisola - magen växer
Triump - tror ni ska ha fika på torsdag som ni brukar, men vonkis föreslog en fika även på måndag, för jag kommer hem till Stholm några dagar och skulle kanske kunna träffa er då. Men det är nog inget bestämt ännu.
Lill linda - vad skönt med simning. Har du frågat bm om möjligheten att gå på vattengympa, om det finns är i Östersund?
gisses vad det pratas här inne på både kvälls och morgon kvisten!!!
bra jobbat tjejer
som jag sa så invigdes jag med min fösrta sammandragning eller förvärk igår och även fst det gjorde ont så kan jag idag bli lite stolt över att få känna på vad som väntas*s*
min elev har studiedag och jag sitter och kämpar med lite nya uppgifter, nu skall det allt inredas en lägnehet och lära sig hushålla med pengarna...kan ju ge honom lite tips eftersom man både levt fattigt och knapert sinna fösta levnadsår ute i det fria när man flyttade hemifrån*s*
hoppas det har gått bra hos läkarbesökern, triump och missisola.
själv skulle jag vilja lägga mig på en massagebänk och låta någon knåda skiten ur mig*sorry* ordvalet men nu känner jag mig så stel och knutig i ryggen att jag snart ber någon stampa ut den*suck*
ska vi köra på en fiak på måndag, ni som bor och ska besöka stockholm??
lilaki, det vore väll kul att träffas, inte långt kvar innan vi knapt kommer ha tid att sitta här på fl
vonkis - vilken tid brukar ni träffas när ni fikar? Eftersom jag inte vet om jag har möjlighet att vara med ännu, så hoppas jag inte att ni ändrar något för min skull
. Men blir det fika på måndag, ska jag göra allt jag kan för att kunna komma förbi en liten liten stund, även om det bara blir en halvtimme