• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • triump

tjingeling om en kvart far jag till ikea......med bälte på och allt..undrar just om man får låna ikeas micro till att värma vetevärme..dvs om det skulle behövas....hoppas kunna muta denna smärta med lite penga spendering

• nessie72

Hallo triump.....
    Läste att du blivit sjukskriven....GRATTIS.....
    Själv har jag dagpermis från huddinge , men skall snart vara tillbaka
    I morgon skall jag få sond slangar så jag hoppas att jag kan få min utlovade fika permis på torsdag så jag kan följa med till Åhlens......
    Ha så kul på IKEA din lyckoost

• triump

nessie tackar tacka önskar bara att det onda hadde försvunnit i samband med sjukskrivningen......skall njuta på ikea....

hur mår du nu? varför är du inskriven på huddinge?

• Signatur

Grattis Börnen!

Min man träffade jag genom gemensamma bekanta. Hade någon den dagen sagt att jag skulle gifta mig och skaffa barn med kille hade jag skrattat dem rakt upp i ansiktet. Så kan det gå

• nessie72

Triump- Ja varför jag ligger på huddinge är en låååååång historia,men jag har varit inskriven där i 3 veckor nu och det är inte roligt
    Hela historien finns i min dagbok om du orkar läsa........
    Men det hela började med att maken hittade mig på sovrummsgolvet avtuppad..........
    Nu är jag kvar pga att jag inte får behålla något jag äter,så sondmatning är det dom skall prova nu

• N i n n i e

Jeanette: OJ vad jobbigt det låtet (har visst missat endel när jag var utan internet -ska gå in och läsa din dagbok!). Hoppas du mår så bra du kan och att du tar det försiktigt! KRAM på dig.

• nessie72

Hej ElinN- jag mår under omständigheterna ganska bra
    Lite rädd för i morgon då dom skall fixa sondnäringsslangarna Men jag kommer att få åka hem när det väl fungerar

• vonkis

triump, kan du köpa med ett skötbord till mig??!!*s*
    vill också åka till IKEA!!!! ska försöka ta mig dit så fort lönen kommer och jag har ledigt, har snart ledigt en lång helg så jag kasnke ska planera in ikea då

vad säger du nessie, ska du med då?!

• nessie72

IKEA........behöver du ens fråga??????????????

• vonkis

nää ville bara vara snäll*asg*
    fast det är ett tag kvar tills jag är så lång ledig såg ajg nu...inte förens i mitten av maj*suck*

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D