• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • nessie72

Men hjärtat.......Det är snart MAJ....och tiden dit går jätte fort....... TRUST ME .....jag vet......ligger ju på huddinge och tycker tiden går jätte sakta...men när det väl blir maj så blir du ledigt snabbare än du tror

• meh

Nessie - hoppas att sondmatningen fungerar så du får komma hem. Håller tummarna för dig

Brukar ni ha fikaträffar i Sthlm och i så fall vilka dagar? Eftersom jag kommer flyga ner till Sthlm på fredag och vara där till på tisdag, tänkte jag att det kanske fanns ngn möjlighet att vara med

• vonkis

attans typiskgt att vi just brukar träffas på torsdagar!!
    men vem säger att vi inte kan bestämma en till fika i början på nästa vecka?! måndag kasnke??.....hörni vi som bor i stockholm, kan vi ses på måndag också och fika med meh???*ropar*

• nessie72

Är jag ute från det vonkis brukar kalla "hispan" är jag med

• meh

Var brukar ni träffas? Min mamma ska till Danderyd en liten stund på måndagen, men det kanske är för långt bort för er?

• vonkis

vi brukar träffas runt centralen inne i stan så det är ungefär lika långt för alla, eftersom det är mittpunkten i stockholm och lätt att ta sig dit
    danderyd kan nog bli lite svårt för mig att åka til, när man inte har bil..synd!

• meh

hmmm...vore ju jättekul att träffa er allihop. Ska höra med morsan hur lång tid det tar för henne på Danderyd, kanske kan jag hinna åka in en liten liten stund när hon är där.

• lill linda 82

Måste gnälla av mig lite...
    Åh...känns som att jag är på krigsstigen idag. Blir irriterad för minsta lilla. Tycker det känns som att folk lägger upp trådar som igenligen inte ens behöver diskuteras osv..Jajah, skit samma, imorron kommer jag säkert tycka annorlunda.
    Och sambon är på kurs 20 mil härifrån, han kommer inte hem förän imorron kväll. O jag sitter här o har inget att göra...

Wieee...nu ringde en kompis o ville ha sällskap på badhuset. Bada o basta lät inte helt dumt ändå.. Nu blev jag på lite bättre humör!

• meh

Lill linda - visst finns det trådar som man undrar varför de finns överhuvudtaget
    Vad härligt det lät med att åka och bada och basta. Det ska jag försöka göra någon dag, men måste skaffa mig en mammabaddräkt först

• vonkis

försökte beställa en mammabadräkt från hm men den skulle jag inte få förens i slutet på maj så jag sket i det....då kan jag lika gärna vänt aoch köpa en bikini eller nått tills magen är borta

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D