• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • nessie72

NEj nu måste jag säga HEj då........dags att åka tillbaka till huddinge
    VILL INTE!!!!!!!!!!!
    Vonkis vi hörs via luren.......skvallra om det blir fika med meh
    Hoppas ni får en trevlig vecka.......tills vi hörs igen

• lill linda 82

Har inte heller nån baddräkt..köpte en på rea på hm, men dom var ju så små i storlekarna o tänkte inte alls på att prova den där utan bara tog den för att det var den sista dom hade. O när jag kom hem fick jag den inte ens ens över låren.. Osis!
    Så jag använder min bikini, överdelen kunde jag ha sen förra året, köpte nya hipsters till den bara i en storlek större.

• substance

Åh, jag har så tråkigt! Vill nån fördriva min tid genom att gissa vad jag har för något i magen.

Själv tror jag pojke... Då blir det säkert en tjej!

• meh

Sköt om dig Nessie, så kanske vi ses på måndag, hoppas att det kan fungera för det vore jättekul

• meh

Vonkis - på Lindex har dom mammabaddräkter.

Substance - är dålig på sådant där, men vad jag har hört så skulle din mage kunna vara en tjejmage

• vonkis

aha ska genast springa dit och kolla efter jobbet i morgon
    skulle vara bra så man kan bada innan magen försvinner också...hittar inte så stora bikinisar som jag behöver*s*

• meh

Vonkis - du kan ju även kolla om dom fått hem mammabaddräkter på HM, för dom brukar ha det, när de ändå säljer mammakläder.

• vonkis

mm jag kolla bara på postårder och där var dom slut tills slutet av maj...

är det nån som kan förklara hur en sammandragning känns??!!
    fick jätte ont i magen som om den spändes och värkte på samma gång och blev hård. fast liksom mer på den övre delen av magen.
    nästan samma känsla som mensvärk fast på fel ställe och som om man inte varit på toa på flera dar, fattar ni hur jag menar???

• Missisola

Vonkis:Låter som en sammadragning...Hade så på tunnelbanan hem...mittemot mig sätter sig en tjej med en begynnande mage och bara ler när hon ser mig... "Vänta du bara" tänkte jag och gnydde...

Jag känner mig helt väck nu - kunde knappt ta mig till tunnelbanan när jag skulle hem - stapplar och sen känns det som jag sträckt nått i benet*morr*
    Och så skulle jag typ städa innan stängning - ställa upp stolar mm..skönt? NOT!!!

Triump: Blev det nån box? Kollegan min har hämtat min på Kungsholmen så jag får den i morgon!

• vonkis

missisola; ja då var det nog en sammandragning, men jag tycker den satt i lite väl länge har ju inte känt nått förutom när jag varit ute och gått ibalnd och fått typ som hållvärk och små sammandragningar. den här var ju inge kul! trodde dom kändes på sidan av magen och länge ner..

nyfiken jag blir på boxen som du får i morgon. ska bli kul och se vad som finnsa där i, ska hämta min när vi hämtar vagnen i maj

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D