*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Grattis på födelsedagen Börnen
Du får säkert en jättefin dag
Sulfur - mot halsbränna på natten så hjälper Gaviscon för mig, fast jag tar flytande som jag sköljer ner med lite vatten. Även novalucol hjälper, men dom tabletterna tar jag mest på dagarna.
Verkar vara många av oss som träffat karln via nätet
HippHippHurra Börnen....Njut av DIN dag i dag!!!!
triump: det man inte har i benen får man ha i huvet..fast där är inte heller mycket just nu ska jag säga...
Orkade inte kolla låda i dag.... håller mig på jobbet...
Häftigt att så måna träffat de blivande fäderna på nätet...kanske inte så konstigt att vi hänger här - nätomaner tro???
Försöker förtränga at tjag jobbar till 18*blääää*
Börnen: GRATTIS!!
. Slut på skola och födelsedag samma dag. Inte illa...
Mowglie: Var det du som skrev att du trodde du kommit i klimakteriet? Här har du en till. Bara rinner av mig så fort jag anstränger mig det minsta lilla.
Måste bara skriva och skryta om min underbara sambo. Han är så fruktansvärt snäll mot mig. Jag har ett fruktansvärt humör och speciellt nu när jag är gravid och ändå är han alltid lika förstående och snäll. Ger mig helkroppsmassage nästan varje kväll, kommer med frukost på sängen. Låter mig inte bära nåt tungt överhuvudagen. Om jag ska tvätta en dag så bär han alltid ner tvättkorgen till källaren innan har går till jobbet för att jag ska slippa bära så mycket. Jag har inte dammsugit en gång sen jag blev gravid. Det sköter han. Känner mig som en prinsessa...
min dåvarande sjöman( låg i marinen) och nuvarande sambo fiskade jag in på en fest för 8 år sedan.
Grattis börnen
varning klagande ord:
ringt både bm och sjukgjumnast idag.. håller på att bli galen av smärta... vill inte höra att det kan kännas värre nästa graviditet......imorgon skall jag över och lämna urinodling för att utesluta uiv....sen rekomenderade hon vila, alvedon mot sd...men det gör ju så förbannat ont att ligga när man har foglossningar och allt vad det heter...ursäkta gnället......
ser dock framemot turen till ikea i eftermiddag..
forts...klagovisan....
dessutom skiner solen och allra hellst skulle jag sitta på balkongen och njuta men nu känns allt bara bläääääää........
grattis börnen!!!!!
triump, låter inge kul det där!!! känner inte av nån smärta men mitt tålamod på jobbet börjar tryta och jag har inte så mycket lust att åstakomma nått längre....längtar tills juni då jag kan packa mitt skrivbord och pallra mig hemmåt!!
idag har lillkillen farit runt somen pingpongboll och jag undrar var han fr all plats ifrån*s* kul att han lever och mår bra men han kunde ta det lite lugnt
Grattis Börnen. Ha en trevlig dag och kväll
Min lill-tjej har hicka.. Hela magen hoppar 1gång/sek.. =/ Stackarn!!
Hurra! Hurra! Grattis på födelsedagen, Börnen!!
Grattis på födelsedagen Börnen!