• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Bonanza

Åh... jag är så frustrerad! Jag mår jättekonstigt, illamående, varm, det ilar i ryggen, jag är rastlös! Och så måste jag plugga, men kan inte få mig till att göra det! Och så är jag så extremt jäkla sugen på frysta jordgubbar, men det har jag ju inte hemma. *vansinnesskriker för att allt är så knäppt*

• Börnen

Hej!

Idag blev det till att plocka fram kryckorna för att kunna ta sig runt utomhus. Detta hjälpte faktiskt lite (+ bältet), så jag kunde gå ca 1 timme utan att få alltför ont. Men sedan när vi skulle handla så gick det bara inte längre...fick vackert låna affärens rullstol, så maken fick skjutsa runt mig...GISSA om jag kände mig LÖJLIG?!??!

Sitter här nu med mensvärk, sammandragningar, ont i ryggslutet och också en akut känsla av att behöva göra nr 2, men det kommer ingenting...är det något som har smittat oss här i tråden, eller ska vi tolka det som att det är normalt när flera känner samma sak!?!?

• ickelpicka

Hu, hör att det är fler som börjar känna det jättejobbigt nu på sluttampen. Jag som varit så pigg och frisk hela tiden tycker jag klagar jämt numer, är det inte kliande kropp (ffa ben), så är det ryggvärk, svullnad, trötthet osv osv. Men jag hör också att ni är många som har det riktigt illa, hoppas tiden går fort framöver och att ni känner er bättre omgående!

• triump

ja det tycks gå ett litet virus hos oss i denna tråd. likartade smärtor..skönt att känna att man inte är ensam....vi får hjälpas åt att hitta ljuspunkter mitt i all värk...

Missisola vi såg Constantin. ett kanske inte så bra filmval trotts allt...jag ger den två och ett halft FL...

• Missisola

Triump: Kan rek. Million Dollar baby!!!! Var det mycket folk...det är visst stora biodagen...

Ego: Jag vet inte vad som kom över mig...men känner mig så ensam helt plötsligt... Känns som alla glömt bort mig - mina vänner... telefonen är
    så tyst... Kan vara gravhormoner vad vet jag... men faktum är att
    jag har ju ingen smittsam sjukdom eller så... känns nästan som det...
    Kommer bli tokig av att gå hemma halvtid/heltid även om jag VET att jag behöver det över allt annat...
    Borde lägga upp mina svullna ben=(

• Sulfur76

Missisola, Skyddet är från när mina bröder var små ärvde det när jag skulle ha min son och alla mina barn har haft det: Jag ahr ett till ljusblått med spöken på och ett täcke till det. Dom är 16 år gamla. Ska dock köpa nytt till den här lille finns på babyland.

• triump

Missisola ja vilken överaskning att det var den stora Bio dagen, fick biljetterna till halva priset...

Även här ringer telefonen inte lika ofta, längre. knasigt...har inte gnällt offentligt om alla krempor...så jag borde inte ha tröttat ut min omgivning...ja dvs förutom blivande mor och farföräldrar som ringer hela tiden....

• A lie

Missisola och triump; Vänta bara till i Juni då kommer telefonerna att gå varma - har ni inte fått än?? Får vi komma och kolla på den lill*... Så tycker jag i varjefall det låter på ALLA som fåttt barn spec de som gått över, men även de som fått förtidigt...

Ang ensamhetskänsla så känner jag också så emellanåt och då är det himla skönt att Fl finns

• vonkis

god morgon god morgon!!

efter tre dagas strul med internet har jag äntligen fått komma tillbaka och abstinensen har sjuknkit något nu när jag ägnat tio min på fl*s*
    blir ju tokig nä rjag inte kan komma åt internet på en hel helg!!!
    har inte hunnit läsa något för jag måste kila till jobbet nu så jag återkommer med mera

men hoppas ni mår bra allihopa och att helgen varit solig och trevlig!
    själv satt jag både två timmar i lördags och 8i söndags och sola och har slappat hea helgen, kan typ gå i en halvtimme sen är mina vrister och fötter blåa och svullna*suck*
    måste nog kolla upp så jag inte måste amputera dem snart*s*

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D