*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Nu ska balkongen få sitt...=) Dax att förbereda den*ler*...
Har inhandlat en stor porsilnsgroda på Åhlens som ska få vakta balkisen;)
Är man grodgalen så är man=)
hihii även här fick balkongen en genomgång igår....så nu är den redo för en höggravidkvinna. balkongen är av storlek liten.. och jag skulle behöva få tips på någon bra lösning till bord. att ställa kaffekopp på...
min tidsuppfattning har blivit lite skev sistatiden... måste gå iväg i god tid till allt som är planerat....för det tar ju numera så lång tid att få på sig skor, gå till t-banan..etc... med dom orden måste jag redan logga ut. skall träffa sambon i stan 15.00 en matbit och sen bio.... förr kunde man åka en kvart innan men numera behövs en hel timme???? sniglar iväg nu.........hoppas att alla haft en trevlig helg
triumph: Ett sånt där bord som man hänger över räcket och som går att fälla är KANON, vet dock int vad det kostar eller var man kan köpa det, då vårat hörde till balkongen då vi flyttade hit...
Hej! Vad ni är flitiga här inne hinner knappt med. Har idag storstädat lägenheten men gör inte om det de närmaste veckorna. NU får man lida med en jobbig foglossning kommer knappt upp ur soffan. Har idag uppdaterat mina magbilder om någon är intresserad, men dom vart lite mörka denna gång.
Hej!
Har varit ute och krattat idag, kan säga att det inte var så bra för magen!
Har nu fått samandragningar och ont i lädryggen så det är bara att gå och vila.
Börjar faktiskt längta tills denna stora mage försvinner och en lite bebis kommer.
Sista veckan på jobbet har jag nu, sen ska jag vila och shoppa så klart till den lilla krabaten.
*suck pust stön* Nu är balkongen användbar igen och förrådet genomgånget...men kroppen säger AJ!!!!!
Så nu blir det inget mer ansträngande i dag....
Det fattas bara blommor till balkonglådan...
Skulle vilja såga ner den dumma stoooora björken utanför...den skräpar ner och ger oss pollen(så småningom...) som vi inte tål...
Triump: hann du in till stan
? Vad såg ni för film?
Sulfur: Vilken fin vagga - måste fråga..skyddet i den..vart har ni fått det i från? Hemsytt? Vi har oxå vagga, men än så länge väldigt obäddad...inga tillbehör är klara än....
börnen: känner igen mig i din värkbeskrivning.
Igår trodde jag att jag nästan satt igång mig själv.. höll på som bara den och städade och putsade fönster och när jag kom till dammsugningen så hade jag så ont i ryggen att jag gick framåtböjd, i vissa skeden kröp jag. Sen kände jag helt plötsligt att jag liksom ville göra nr2, fast det gick inte... Tänkte att det skulle ju vara just snyggt om jag städar igång en förlossning bara för att jag ska ha lite tjejmiddag....
men fint blev det...
lilaki: ja visst är det en skum känsla??
Skulle nästan kunna tro att det är bäbis som sätter sin tyngd på tarmarna... För det känns ju som att man vilken sekund som helst ska göra på sig, som om det vore jättebrottom med det. Men då man väl kommer till toan så händer inget.. ?!
Eller nån ny typ av förvärk som känns så..