*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Nu är man hemma igen efter bm-besöket.
Alla värden såg jättebra ut!
Sf-mått: 31cm, livmodern var jämn nu ist för högre på höger sidan.
Hb, g/l: 135, verkligen bra tyckte bm. Skulle fortsätta ta niferexen varannan dag för det funkar bättre för mig..
Blodtryck: 125/80, samma som sist.
O bäbis ligger fortfarande med huvudet neråt o rörlig.
Hjärtljud: 135.
Fick med en liten bok hem oxå "Barnets hälsobok" som ska fyllas i varje gång barnet ska till läkaren...
Så nu är bäbis välkommen..!
lill linda kul att allt var bra
A lie jag tror att du vinner trådens pris för att vara den mest händiga av oss alla..
Hej!
Tillbaka från spec.MVC och sista föräldrautbildningen.
Rapport: INGEN blodpropp!
SÅ lättad, fick göra kärl-UL av benet och det visade ingenting som tur var! Har varit orolig i helgen att jag skulle fått det, men det var skönt att få komma in så snabbt och kolla det!
Sista föräldrautbildningen handlade om tiden efter förlossningen med amning och blöjor och gud vet allt. Vi ska ha vår återträff 4/7...så jag hoppas verkligen att Mini har behagat komma innan dess, så att vi slipper åka direkt från förlossningen till återträffen. De andra i gruppen ska ha mellan 28/4 (har redan fått) - 26/5....så vi är VERKLIGEN sist i vår grupp!
Nu gör maken mat och sedan ska vi kolla klart på filmen "King Arthur" som vi började kolla på igår. Den verkar bra, men rörig...svårt att veta vilka som är vilka osv...
dags för besök hos BM i morgon och jag måste nog ta upp det där med svullna vrister och fötter...men det är säkert jätte vanligt, lite obehagligt bara.
börnen, skönt att höra att det gick bra och att det inte var nån blodpropp!
jag tyckte King Artur var ganska bra o jag minns rätt
det jag minns mest är nog isscenen, ni kanske inte hunnit dit men den var mäktig! jag avslöjar inget
Alie, gisses vad impad ajg blir!! själv är jag stolt för att jag sytt en litet mjukisdjur , som typ tog 30 min*s*
ska lägga in den nu på min sida så ni kan se hur söt den blev, även om den är super enkel att göra
Hemma från sista föräldrarutbildningstillfället... hon Mona vi hade är verkligen en coooollll kvinna...och henne skulle man ha vid förlossningen..Fast hon håller mest på med forskning numera=/
Handlade i kväll bara om kejsarsnitt och smärtlindring.Suvve!!
Nu är det "bara" SöS kvar nästa onsdag - sen kan drutten få dimpa ner...
Känns så i alla fall...
Det känns ganska meningslöst att jobba halvtid - man orkar knappt nått sen så missar man halva dagen---Denna kropp är skapad för heltidsarbete - även om den har en nersatt förmåga just nu...
Sista riktigt lönen som dimper ner nu... ska oxå försöka hålla lite i pengarna denna månad - men bara liiiiteee...
Men vi har bara småsaker kvar att handla så...
Triump -Har du hämta din babybox än*ler*
Jag öppnade faktiskt min i dag... blöjor, tvättlappar, amningskydd och dinapp..sen en massa reklam , tidning och erbjudanden...
Måste börja träna på att sy känner jag... har ju en symaskin så vad väntar jag på???
nu är det babyboom!!!
och jag ahr ny magbild i galleriet
det händer saker!!!
Vonkis kikade på det söta mjukisdjuret, bra jobbat..
Missisola. *virrr virrr, hmmm undrar just vart jag lagt lappen till babyproffset....* men var det något lite kul i lådan.
tackar!! det var sååå svårt
om ni har vägarna förbi farsta så måste jag medela alla att det är 25% på allt hos guppi!!!! (inte nappe och nalle).
men vi handla en liten tröja idag som bara kostade 59 kr när rean var avdragen och dom har super fina kläder där
Vonkis vad du suktar mig.. är ju i karantän.... och skall hålla mig från att spendera..eller iallafall att försöka hålla mig undan...men visst är plaggen ur gulliga på Guppi. Har ju lite praktiska saker kvar att handla och får gå i den ordningen.. Var det 25% även på babysitter och babybjörn bärsele?
triump, nä tyvärr så är det bara guppi varorna som det är 25% på...
den inre delen är ju igentligen en annan affär, så där är det de vanliga priserna. men det är utförsäljning för doms ka byta ägareså om man har tur så sänker dom ännu mera på allt i guppiavdelningen snart