*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Vonkis. Oj är det så pass, då är det bäst man rusar dit
. kan ju vara som på timari att de kör en vecka 25% och sen 50% etc..... hur är det med alla mexx och esprit plagg, resa de ut.
japp alla plagg i hela butiken som tillhör Guppi. Men det är mycket!!
jihooooooooo farsta here i come...
, man får väl vara glad att man iallafall klarat av en dag med sträng budget. och imorgon och på onsdag är jag upptagen.. men på Torsdag får det bli.......
heheeh!!! det var bra kämpat idag tycker jag!!*s*
så om du håller dig till torsdag så har du ju varit duktig i tre dagar
måste nog kila in dit i morgon igen, vågade inte köpa nått mer eftersom sambon var med och kika...han bara garva när han såg priseran på en solhatt, som kostade 150 kr
han fattar inte hur det kan vara så dyrt, men vi vet bättre
vonkis. yes !! vi vet
.
Men Vonkis... nu började det ju klia i köptarmen här oxå...*argh*
De som har så fina kläder... Synd att prylarna är en annan affär!!!
Måste nog oxå ta en tur dit... men de ska väl inte slå igen hoppas jag..
Tiimari verkar ju helt dött! Har de slagit igen nu??
F´resten - vilket charmigt mjukisdjur Vonkis... Ska kanske ta hem och plåta min lille stickade gubbe...*hehe*.... med bajenhalsduk...
Nu är jag hemma från förlossningen. Runt halvåtta tiden ikväll kom jag på att jag inte hade känt bebisen sedan i morse, och då hade jag bara känt den jättelite. Så vi började puffa och knuffa på magen, jag drack kallt vatten, men ingen reaktion. När vi tröck jättehårt på magen och den inte reagerade då heller blev vi oroliga och ringde förlossningen som sa åt oss att komma in. Väl där så hittade barnmorskan hjätljuden direkt, jätteskönt! Sedan kollade de fostervattensmängd med ul och så. Så vi har hälsat på vår bebis idag. Tyvärr så är den ju så stor att man inte ser så mycket med ul. Vi är i alla fall mycket lättade och lite irriterade på bebisen som ville busa med mamma och pappa.
Bonanza; skönt att allt var bra med den lille busen
Hej tjejer! Tittar till er lite!
Kan hälsa från min bebis som på tillväxt UL vägde precis på kurvan +1%, äntligen kan jag nästan nästan andas ut!