*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
triump; TACK!! har delat en rockring på två och klätt med fleece (2 lager) så det blev riktigt mjukt. sedan satte jag fast dem på mattan med tryckknappar annars står de tyvärr inte... Till sist är det gardinkrokar fasthakade i hårsnoddar. sas inte alls svårt eller avancerat egentligen. var bara mattan jag hade problem med.. men den behöver man ju inte alls göra så avancerat. Billigt blev det också - det enda jag köpte var rockringen för 24.90 och tryckknapparna 12 för 15:-, (behövde 4), resten hade jag hemma...
A lie rockringar.... gardinkrokar..... hur har du kommit på det
jag blir imponerad...
Den är ju super snygg... och kul att man kan hänga på egna saker..
Jag går redan på Föräldrarutb. på BB Sthlm. Jag trodde att vi var sena men vi verkar snarare tidiga?! Vi ska på andra träffen på tisdag. Jag tror att sambon lär sig mer än vad jag gör (jag har ju läst massor av böcker/tidnigar + att jag har ju er;) men BB Sthlm verkar vara helt i min smak :)
Jag är sjukskriven fram till BF vilket känns otroligt skönt (kompenserar bäckenbottensuppluckringen lite...) Vattengympa & gravidyoga hemma är min melodi. BM har varnat mig för alla godsaker (vågen gick upp lite mycket sen sist) vilket känns tungt, jag som ääälskar grädde, helst i bakelseform :)
Triump, var presis så jag kände, vill kunna variera och "bygga om" gymmet vartefter bebisen får intresse för nya saker och tröttnar på de gamla, och alla ombyggnadsbara babygym jag hittat har varit så fula... eller kostat upp mot 1000-lappen, så då bestämde jag mig för att göra ett själv... Har funderat ganska länge på bågarna, men så såg jag en rockring och kom på att det kan man nog ha... Hade eg köpt pytteklädnypor i trä att ha till gymmet, men hur skulle jag få fast dem?? Så hittade jag gardinkrokarna i en låda och deras ögglor passade presis runt bågarna, men maken tyckte det var asfult med silverringar runt, så i förrgår då jag inte kunde sova kom jag på att jag hade både blå och grå/svarta oanvända hårsnoddar... Så på den vägen är det... Bra att inte kunna sova ibland med andra ord
Nä, mitt jobb blir verkligen lidande... men nu kanske solen kommit till balkongen så jag kan sitta där och läsa...
a lie: fin vaggan blev!
magen vågar jag inte gissa på.. *s* men växer på bra...tyckte oxå det såg ut som den sjunkit lite.
Ska till bm idag kl13.30 o mäta magen igen.. Spännande o se om den växt mer + att se om bäbis fixerat sig ordentligt nu.
A lie: Jag har varit inne och tittat på dina bilder. Jag är oerhört imponerad, vad du är händig!!! Har du ritat mönstrena till katt och drake själv? Gymet ser ju helproffsigt ut!!! Och vaggan! Superfin! Gullig hund dessutom!
Jag har jättetråkigt på jobbet idag. Röjde undan så mycket i fredags att idag känns det som att jag inte har något att göra. Kommer väl överösa er med meningslösa inlägg... :)
lill linda lycka till med bm besöket.
lillaki det är bra att från och till lägga lite extra tid på FL
... även jag passar på att ha en riktig latis dag idag...
tja tjejer!
har inte läst igenom alla sidor som skrivits under helgen*s* skulle nog ta hela eftermiddagen, och jag har lite planer på att gå och shoppa lite babysaker i farsta centrum
såg att kremperna sitter i hos de flästa och snart måste jag väll ge upp och ställa mig till skaran*suck' mina ben värker och nu börjar sömnen få lida av att men väger som en elefant och är lika klupig som en.
stackar johan , han måste hata mig som håller på och bökar omkring som en vilde i sängen hela naätterna*s* fast det är ju inte så långt kvar nu så han får nog allt stå ut ett litet tag till
tänk tjejr att om en vecka är det maj månad och inte alls långt kvar för er som skall ha i början av juni eller i slutet av maj
själv har jag drygt 7 veckor kvar och börjar faktisgt tänka på sista refrängen
börjar få lite smått panik över de tsom är kvar att köpa och vagnen har ju inte äns kommit..ops! men jag skulle väll nöta sönder hallgolvet om den fanns hemma nu*s*
hmmmm Vonkis vad trevligt blir det guppy och polarn
.. Löning idag och allt. har satt mig själv lite i karantän....vågar mig inte till shopping, risk finns för att jag bränner massor av pengar, för det kliar i fingrarna...
har istället läst lite ang smärtlindring inför förlossningen. och om sanningen skall fram så låter alla sprutor eller lustgaser mycket värre än själva smärtan....
lilaki; Tack *ler förläget* Nej båda mönstren fanns i en bok jag hittade på biblan "Mjuka djur" eller nå´t i den stilen hette den...