• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • triump

hmm undrar om det är familjerätten som har hand om faderskapsintygen. får kolla med stadsdelsnämnden.

• ursul

Vill också veta hur det gick för liten

• nessie72

God morgon alla juni magar......Tänkte bara passa på att önska en riktigt trevlig dag...........
    Själv har man just varit hemma på lite bond permis och skall snart tebaka till huddinge.............
    Var bara tvungen att kolla hur det gått för liten?????????

• ursul

Går det bra med sonen att du är inlagd?

• nessie72

HAn är inte så jätte glad precis..........men det är lättare när han hälsar på sjukhuset än när jag kommer hem....
    För varje gång så tror han att jag är hemma för gott och det svider så i ett moders hjärta att gå tillbaka och se honom stå och grina i dörren
    Hans nya sätt att försvara sig är att kalla mamma för dum och slå mig...men det får man tyvärr ta

• ursul

Vad jobbigt, tror jag skulle grina hela dagarna om jag hade det som dig. Lämnade bort dottern ett dygn förförra helgen och nog satan ville jag ringa svärföräldrarna och säga att de fick komma och lämna tillbaka henne för att jag saknade henne så mycket. Nu gjorde jag inte det och fick en god natts sömn trots allt!

Hoppas han "förlåter" dig sedan efter att bebisen dykt upp

• ickelpicka

ElinN och Triump - ja, det är familjerätten.

• meh

Godmorgon
    Ytterligare en helt underbar dag här i Östersund

Nessie - välkommen hem på bondpremisen, hoppas att allt går bra för dig.

Liten - hur gick det för dig i går???

• meh

Idag ska vi börja i föräldragruppen och det känns jättespännande. Blir att kännas med och mer verkligt nu

• lill linda 82

Usch vilken mensvärk jag har idag, skumt. Kanske bäbis som håller på att fixera sig eller nåt? Eller förvärkar kanske. Nyper till riktigt bra ialf...kommer i vågor o molnande.

Ingen som hört nåt från Liten?

Meh: Spännande för er..! Hoppas du kommer i en bra grupp. En av tjejjerna har jag träffat ialf, o hon är jättetrevlig!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D