*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
En nyfiken till! Undrar oxå hur allt går/gått för Liten?
meh, ska på vår sist föräldragruppsträff idag... tråkigt. Vi får bara tre träffar här i Malmö... önskade det va fler.
Har mensvärk för tredje dagen irad idag. Känner mig även trött och hängig. Konstigt, men knytet är lika aktivt som alltid som tur är!
Ang. faderskapsbevis... vi fick en broschyr på Mvc med telefonnummer etc. Så känner ni er osäkra ang. detta fråga er BM, hon vet!!!
Usch, tråkigt väder idag igen... bläääää... och det ska fortsätta i helgen dubbelblääääää!!!!!!!!!
Lill linda - är det någon i eran grupp som ni känner att ni kommer fortsätta träffa? Vad heter den tjejen, så jag vet vem det är
Nova76 - här i Östersund får vi 5 träffar, varav en av dom är på förlossningen.
nova76 - Känner igen det där, jag som oftast brukar skutta upp 7,00-7,30 då min sambo åker på jobbet, men både igår och idag är jag trött o hängig o sov fram till 9. Skönt att jag inte är ensam om det, så det inte är nån förlossningen eller nåt sånt på G..
meh: Ja, ett av paren bor grannar med oss, bara några radhus ifrån där vi bor. (Dom hade bf igår) Dom har vi träffat ett par gånger o fikat med o bastat, har relaxavdelning i gårdshuset här..
Har planerat in massor med barnvagnsturer i sommar med dom..
Men dom andra paren har inte intresserat sig för att umgås eller så... dom ville ju knappt öppna munnen, så det är ju upp till dom.. *s*
Ehm.. ja du. Minns inte namnet, hon har kort rött hår och kommer från sthlm, runt 30. Bor på timmervägen. Du lär veta vem hon är då du ser henne..
lill linda: ja, man blir lätt nervös när man känner av mensvärkar igen (det va ett tag sedan plus att de aldrig hållt i idagar.) och man är trött och hängig. Vill i allafall att bebben stannar i magen till v.36-38. Sen är det fritt fram tycker jag
Hoppas ju på att h*n kommer lite tidigare. Tycker det verkar lite obehagligt när man ska gå över tiden. Ett par dagar är väl ok, men det finns ju de som går över i veckor.... nej vill inte!
Oh lyllus er meh!
Tycker det är kul att träffa de andra paren och prata om bäbisar och graviditeter och allt som hör till detta tillstånd.
Idag ska vi prata om Ammning, det ska bli mycket intressant. Själv har jag inte börjat läcka och undrar om det över huvudtagen kommer att komma igång när jag/vi behöver det
... dessa korkade tankar igen!
godagen tjejer!!!
vilket fint väder vi fick i stockholm idsag och hör att det är lika fint på andra delar av sverigen också
skönt att det är halv studiedag så jag hinner få njuta av det
ser att ni inte hört nått från Liten, och hur det gick i går på frölossningen...
hoppas det gick bra!!
Bm var nöjd med mina prover idag så ag känner att jag kan fortsätta som vanligt ett tag till, men hon håller kollen och nu ska vi ses varje vecka...fast jag tycker det är bra för då får jag höra hjärtljuden varje vecka och det känns tryggt!!!
en timme kvar sen får jag lättta från skolan
Vonkis: va skönt att proven va bra idag
Nej, vi i malmö har mulet väder
Skittrist!!! Vill oxå kunna mysa av solen, äta glass etc....
Nova - Ja, det ska bli väldigt kul att träffa dom andra blivande föräldrarna. Vore kul om någon är så att man kan fortsättas träffas efteråt också
Vonkis - vad skönt att allt var bra :)
meh: ja, de par som vi träffar är alla jättetrevliga och mysiga. Får se idag om förslaget kommer upp. Skulle verkligen vara roligt
Usch va trött jag är. Får nog hoppa i duschen snart.
nova, men vad trist med erat väder!!! ska käka en glass och sola lite för dig med idag
Där jag bor vimlar det av magar och nya små bebbar hela tiden, så jag lär ju träffa mammor och pappor så det räcker här*s* Ska bli mysigt att få ta långa promenader i sole i sommar och stanna till för en picknick och bara mysa