*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
lill linda; Cool badbild
A lie: Visst blev den??
Tog en massa bilder igår...skoj att ha kvar sen o se skillnaden på kroppen. Dom blev jättefina allihopa, men skulle inte våga lägga upp dom här på FL.. *s* Man vet ju aldrig om det är nån snuskhummer som går in o "snor" dom... *ryser*
Nej bäst att hålla dem för sig själv...
Nu ringde maken, äntligen får jag åka hem och demolera skötbord
lill linda: jättefin badbild!!
Dagens morr 2:
Jag håller på med historia, är med i en förening där vi bla syr kläder från 1500-talet som vi sen har på oss.... *harkel* eh, hur dumt lät inte det där. Jaja...
I sommras lånade jag ut min dräkt till en kompis som skulle med resten av gänget ned till Italien och ett stort event.
Sen blev hon sjuk, och jag flyttade så förrförra veckan fick jag äntligen tillbaka min dräkt. Snyggt och prydligt lagd i väskan.
I dag packade jag upp den. En handsydd ylledräkt. Som såg ut som ett SÅLL!! Gissa om mal/pälsänglar har haft det gott i vinter......
*sur*
/M
Åhh, varför vet man inte skillnad mellan förvärkar och riktiga värkar för? Är det någon som vet det?
ursul: skillnaden är väl att förvärkar kan komma o gå, mer att det finns där i bakgrunden..medan värkarna finns där hela tiden och ökar i styrka? Eller jag vet inte... fattade det som så när bm försökte förklara igår ialf.
men det här med minuter emellan då, då är det väl lugnt även vid vanliga värkar eller? Kommer inte ihåg hur det var med Tyra ju (men så fattade jag inte att det var riktiga värkar då jag var öppen 7 cm ens)
Ursul: ingen aning, men jag förstår ingenting av det där heller.. Finns så jäkla många olika namn på allt! T.ex. så lästa jag nyss att någon skrev att "pinvärkar" är förvärkar, men enligt dem på förlossningen är de riktiga värkar bara att de är overksamma... Mitt huvud bara snurrar av alla konstigheter...
Mossa; förstår om du är irriterad.. vet hur mycket jobb som ligger bakom de där kläderna då syrran (veladis här på FL om någon är nyfiken) är "medeltidare"
Nu är skötbordet demolerat och klart, passade finfint ovanför gästtoan så både jag och maken är helnöjda... kostade oss en såg för 170:- som hade massa olika blad till sig, så den ska nog kunna hänga med ett tag till
Liten: Ja, jag funderar på om det är förvärkar=pinvärkar jag känner, men då borde de väl inte vara regelbundna eller?