• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • triump

A lie japp !! antar att den heter så, har tänkt inhandla ännu en. och kan varmt rekomendera dem.

sänder en tröst kram till lill linda fötterna ser ut att vara väldigt svullna..

• Missisola

Triump: Inte säkert... kolla upp vad du kommer tjäna inkomst+fp... även om du tillhör skattetabell 31 så betyderinte det 31 % i skatt sa hon på Skatteverket... Så ring skatteverket - fick jättebra uträkninghjälp!

• saharsa

Ja, det var en mother och kostade 229 kr. Tycker den är jätte bra!
    Ska köpa en till men behöver säker en storlek större när mjölken har kommit

• Missisola

Jag längtar efter att få ha mina gamla behåar igen..och mina gamla vanliga kläder oxå*buuääää* - det finns sååååå mycket fint i affärerna
    nu .... och dum som jag är kan jag inte låta bli att kolla..MASSOR!!!!

• A lie

saharsa. skulle nog ev också behöva en storlek större men det finns inte större kupor i min storlek... Så hoppas det funkar med denna...

• triump

Missisola. skall kika vidare på det. men på fk infon jag var på så sa de att många råkat ut för att få betala tillbax. och att man enkelt kunde skriva en rad på fp ansökan om att man vill drar av lite mer skatt.

saharsa tänker presis som du att TÄNK om det behövs en storlek större??? men vill inte ha nån större bh nuuuuu.

• Missisola

Triump: Man kanske ska säga 30 % till dem då... Kanske ringer dem i morgon..Vilken fick mig at tkomma på att jag ska ju ringa om faderskapgrejen oxå...*virr*...
    Har en del tel.samtal att beta av.. Ringde lönekontoret i dag och kollade om jag kunde få ut den komp jag har kvar i pengar och det kan jag ...16 timmar plus 5 ger lite klirr i kassan..
    Måste ringa min optiker oxå...

• nessie72

HAllo alla tjejer.....tänkte bara stoppa in huvudet nu när jag har permiss......... hoppas allt är bra med er????????
    Själv är jag då inlagd på huddinge igen och nu får jag inte komma hem förrens pär-märta tittar ut

• triump

missisola hur får man pengar tillbax av optikern

vill me ha mina vanliga kläder nuuuuu.... har börjat kolla på snygga vår/sommarkläder i orginal storleken och är så sugen på att shoppa något fint, men man vet ju aldrig hur lång tid det tar, har ju t o m fått bredare rumpa och lår....

nessie72 hallo på dig, hoppas att du mår ok trots omständigheterna. de tar väl bra hand om dig på Huddinge

• saharsa

Ni alla är så duktiga på att fixa med alla papper, själv har jag inte tagit tag i något
    Måste börja titta hur jag ska lägga upp FP och ringa om faderskapsintyg.
    Måste även höra hur det är med fack-avgiften!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D