*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
halloj tjejjer solsken
har gått massoor idag så boka in mig hela imorgon, här framför pc:n och fl...för kommer och har redan ont av foglossning....
substance vilken jobbig expedit, buuuhh
Lena A trots att de i princip läste innantill på fk:s infokväll så tyckte jag att det var givande och passa på att ställa frågor för de bör ju ha svaren iallafall.
glömde säga Liten hoppas att värdena ordnar sig så du slipper bli inlagd, håller tummarna
glömde även säga Missisola flitigt räknat, jag skjuter ännu på csn blanketterna, men det var bra att du sa det där med skatten. det är bra att skriva i på fp ansökan att man önskar att de drar mer skatt. för vem vill bli återbetalningsskyldig. buuhhuu..
Triump: Har inte du E-leg? Kolla vad det står på dina uppgifter??!!På skattesats...
Hej där,
Oj vad ni har skrivit idag!!
Amningsbh = Min erfarenhet stämmer överens med 2str över mot vad jag hade innan jag blev gravid. Har B i vanliga fall, köpte D på mina amningsbh och de funkade. Jääääättestora är tuttarna bara 3-5dagar efter förlossning, sen lugnar de sig
H&M Amningströja = Köpte en idag, för 129kr, jättefin, satt bra på nu, med mage och allt och verkar funka bra att amma i.
Tips (ej provat själv än) = Jag köpte "amningssnäckor" på MamaMia. Förra gången sög dotter stora sår på mina bröstvårtor så amningsinlägg fastnade som kompresser i sommarsår.
Det finns snäckor (riktiga) att sätta över bröstvårtan. Pärlemo'n sägs ha läkande effekt, om det vet jag varken från eller till. Men det lockar mig att få ha bröstvårtan "fritt" inne i något hårt och skyddande. 65kr!
/M
Missisola jo jag har e-leg. har kollat uppgifter står ännu inget ang sjukskrivningen däremot finns allt inför fp ansökan redo. har inte tänkt på att kolla skatten där, men skall genast kika.
MossaQ menar du riktiga snäckor
Nu har jag läst ikapp om vad ni har sysslat med idag!
Jag har köpt en amnings-bh på Twilfit den är super skön, ser nästan ut som en sport top.
Har varit på föräldrautbildning idag, de gick igenom smärtlindring och vi fick se en film om kejsarsnitt, lite läskigt när de skär upp hela magen.
Det är bäst för skrutten i magen att den ligger kvar med huvudet neråt och fixerar sig för mamma vill inte göra kejsarsnitt
saharsa även jag har köpt den från twilfit, tycker den känns super bra, testade även h&m;s men de vart så knasiga efter några tvättar. inte lika "elastisk" som den från twilfit.
Mina bröst har redan vuxit och när man ändå var i behov av bh så var det lika bra att slå till med en ammningsbh,. hoppas att de inte växer sååååå mycket mer för då lär det bli frammåt tungt
Missisola kikade på fk 28% drar de, bör alltså be om ökat skatteavdrag.
Liten - hoppas att värdena blir bättre, så du får fortsätta att vara hemma.
Saharsa - var det en dyr bh du köpte? Tänkte nämligen kolla runt lite på olika affärer och försöka hitta en som är skön och praktisk
saharsha och triumph är det mother... (någonting) den heter? Köpte en sån på Twilfit för dryga månaden sedan och är kanonnöjd, var och köpte en till häromdan
229:- och helt klart värt det