*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Triump*skrattar* - nae av Optikern får jag nog inga pengar... Men ska ringa och meddela vilke sorts linser jag vill ha...har provat endagarlinser , men jag vill nog fortsätta med månadslinser... just nu i alla fall...
Jag har typ två smockfulla garderober med kläder i min vanliga storlek och jag kommer satsa på att komma i dem inna jag vågar mig köpa nått nytt...eum..tror jag *hehe*
Jeanette: STACKARE! Ska dom låsa i dig igen!?? Hoppas det inte dröjer alltför länge tills det är dags då. Ta hand om dig! Grattis på namnsdagen i efterskott Pär-Märta (igår!).
Har precis ätit VÄRLDENS godaste Grekisk sallad som sambon gjorde! Mmmm... Och så ska vi göra våfflor i kväll till Hockeyn! MUMS!
Saharsa: hehe...där sa du nått...fackavgiften... den kanske man ska kolla upp...
Hittade just när jag röjde bland papper en tidning från Videomix - vår lokala videoaffär...en massa kuponger som ger halva priset när man hyr film*småmyser* - så nu vet jag vad jag ska göra...de gäller tom 26 maj så några filmer hinner jag glo på... 25 spänn är ju ok pris!
ElinN: Gick det bra.....???
Det är svårt att låta bli att titta på alla fina sommar kläder som finns nu!
Ska nog köpa något nytt får satsa på byxor/kjolar med resår i midjan.
Tröjor borde jag få på mig i den gamla storleken
...eum...ElinN...nu är jag så virrig..frågade om det gick bra..för jag vet inte alls vad jag syftar på...
Nessie; Nu igen *kramar om* Får väl hoppas att det inte dröjer alltför länge inna PerMärta kommer då
Missisola: Vad gick bra??? Förtydliga!
*ser fram emot PärMärtaankomst nu*....
Åh!!! Nu kom maken och svärmor med pizza - dax att logga ut