• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • lill linda 82

Liten: Mina kommer var 4-5 min typ...vissa känns mer o andra känns mindre. Dom som gör riktigt ont känns så pass att jag blir yr. Trycker bra mot kissblåsan..

• Liten

lill linda: oj, oj! Då är det inte så långt kvar då! Tror nog att du får träffa bebisen redan imorgon, fast jfrs, vad vet jag? Men utifrån vad jag har läst så låter det som det!

Mina känns som sagt mest i ryggen, strålar fram mot magen och ner i ljumskarna och låren. Känns bra, fast jag önskar att de blev starkare och kom oftare!

• nessie72

Hallo alla glada.......det gick jättebra
    Det blev en vanlig förlossning och det tog ca 4 timmar från det att vattnet gick...och ja jag vart igång satt.....vart jätte dålig på torsdag natt så under fredag morgon blev det illfart på läkarna......
    mår just nu väldigt bra.....skall tillbaka för operation om ca 2 veckor och sen är allting över
    Och ett jätte tack för alla gratulationer........tjejer snart är det ER tur

• meh

Triump - ja, det är ju en fördel med att ha radhus istället för hyresrätt, men samtidigt har radhuset lika många rum som vi har nu, dvs 4:a rok, men är lite större kvadratmässigt.

Lill linda - håller tummarna, ni är säkert föräldrar innan morgondagen är över, lyckost . Var på förlossningen idag på studiebesök och när vi satt inne på BB i ett av rummen där, så rullades monnie in i rummet bredvid. Hon såg pigg ut och vinkade

Nessie - Grattis, åh vad kul...nu blir man ju att längta ännu mera efter sin egen lill* bebis. Vad blev det för något, visste ni innan?

• nessie72

Hej meh.....det blev en liten Rickard.....hade ingen aning av vad det skulle bli...så det blev en trevlig överraskning.......

• Liten

Nessie: Vad roligt! Hur stor var han? Huvudomfång? (siter här och nojar om en bebis med hattstorlek 56.. )

• nessie72

Liten: han var 44cm lång huvudomfång 33,5 och vägde 2516g...han vart 6 veckor för tidig.........

• meh

Nessie - Åhh, vad kul...fint namn ni valde, det heter min systerson
    Stort Grattis igen

• Liten

Oj, det var en liten plutt! Han mår bra hoppas jag? Är ni hemma nu?

• triump

nessie grattis till Rickard

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D