• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • ursul

Tyra kräktes igår kväll och halva natten, men idag verkar hon må bra. Kanske var det något hon fått i sig. =( Inte alls kul iaf.

• Missisola

Hemkommen från simhallen - nu går det långsamt ska jag säga, lika skönt ff, men pensionärerna kommar snart simma om mig*hehe*...

Var inne på mina sidor på CSN och det verkar som jag har fått nedsatt årsbelopp*jublar* - 3500:- mindre....inte illa pinkat!!!

Ska åka en vända in till stan i dag och skrutta omkring lite - handla lite nyttiga saker inför det som ska komma skall...

• Limpis

Meh - vi verkar ha samma dygnsrytm. Jag är också klarvaken mellan 3 och 5 på nätterna nu, och inatt var det ett avsnitt av Baywatch som fick mig att somna om Måste upp och gå till jobbet vid 8-tiden, så det är lite segt nu...

Har äntligen ordnat bredbandet hemma, så nu blir det FL även på kvällstid

• menförhelvete

hej alla junimammor! Nu vill jag vara med i tråden! ( kom på det nu efter 440 sidor!!) Har läst lite i tråden tidigare och ni verkar ju ha jättekul här!

Ibland är ju fl nästan det enda man orkar med!! Detta verkar vara en tråd för likasinnade! =)

• Mowglie

Meh, jag ska ju ha bebbe den 3/6 så det är exakt 2v idag!

Nej, jag tror inte att sf-måttet har något med tidig födsel eller något annat, jag ligger under kurvan eller straxt med den nedersta kurvan men ändå ser min mage ut som ett stort klot

• Missisola

*hehe* Menförhelvete...har du hittat hit...lagom till nedkomsten. Du har att göra i alla fall..440 sidor*gulp*

Välkommen !!!!

• Mowglie

Missisola: oj vad duktig du är! du verkar ju simma flera gg i veckan, önska att jag oxå kunde röra på mig sä här hurtigt, själv är jag ju glad att jag äntligen kan gå ganska normalt förrutom aat det känns som man har en kokosnöt mellen benen

• Mowglie

Menförhelvete välkommen hit! det är bara att ta för sig och känn dig som hemma

• Limpis

Välkommen menförhelvete!! Här ska du nog trivas "den sista tiden"

Nå´n som vet hur det går för Lill Linda?

• Missisola

Mowglie: den där "kokosnöten" har jag oxå mellan benen...*hehe*...och den hänger med i vattnet...börja kännas lite konstigt när man simma och bebisen rör sig...Man liksom kommer av sig..

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D