• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

LillLInda: WOW så det kan vara över för din del i morgon...Junmammor blir majmammor!

• ickelpicka

Lill linda - både roligt och lite ruskigt på samma gång kan tänka. Ändå, för oss på distans - lite häftigt trots allt! Hur känns det??

• triump

Missisola skicka massor av kramizzar till vonkis

Lill linda vad skönt att du kollade upp allt och att det visade sig vara bra tusentals lyckönskningar till er. och tänk vad spännande om det är bebis på G

Ja verkar bli en del Maj mammor kram p¨å er alla.

• triump

måste bara förtydliga ännu en gång,. vad spännande det är när det händer grejjer

• Lena A

Själv blir man väl juli-mamma istället... SNYFT! * tyck synd om!*

• triump

Lena A jag blir nog juli mamma me vi får hålla ihop och tycka synd om tillsammans. bf 25 juni och inga signaler än på att något är på G..Dvs om foglossningar inte räknas

• lill linda 82

ickelpicka - jo jag hade väntat mig ett lugnare svar..typ att det var urin o inget konstigt alls eller nåt sånt..
    Spänner mkt neråt, känns som att jag är nödig fast ändå inte o lixom "biter" i blygdbenet,nedre delen av magen. Mensvärk o mår lite illa.. Känner mig orolig i kroppen. Börjar bli skakig i benen oxå, o har svårt att gå upprätt då det kommer en värk. Drar lixom ihop kroppen så det känns som man är en gammal gumma..
    Känns så skumt att jag väntar på att det ska sluta när som helst..att det bara är förvärkar o inget annat..

• triump

jihooo lill linda det är verkligen på G för dig.. Tusen och åter tusen lyckönskningar..

• Lena A

Ja! Lycka till Lill Linda! Håller tummarna!

• Limpis

Heja Lill Linda, det verkar vara på riktigt snart!! En stor lycka till-kram!!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D