• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • meh

Limpis - ja, den är väldigt lätt att göra. Har man in den i en form med avtagbar botten, så är den bra att ha som efterrätt eller annat, när man får gäster. Det är ju ingen smalmat, men ack så god

• triump

lill linda vilken dramatik vid kvällsfikat .. ps jag tror att om mam kan sova så är det bara att sova vidare, kroppen samlar krafter till den kommande förlossningen och framförallt all vakentid framöver.

MossaQ som förstagångs föderska och blivande mamma för baby nummer ett. är det svårt att föreställa sig just detta att inte kunna sova ut..

• lill linda 82

missisola: ja kan det det ju kanske varit,tänkte jag inte på. Haft ju haft en jätteskum känsla i underlivet typ 2 dagar. Får verkligen koncentrera mig massor då jag tex kissar för att det känns som bäbis ska trilla ut, känns som att nåt jättestort är ivägen därnere. Kanske var nåt sånt ändå... borde kanske ringa bm o höra vad hon tror?
    Men borde inte slemmisen vara lite halvseg o så...?

• Missisola

LillLinda: Jag vet inte riktigt... En del märker kanske inte ens att den liksom är borta...Men det låter så konstigt med en jätteflytning som bara liksom PANG kommer.....

• meh

Lill linda - det kan inte vara lite av vattnet som kom då?

• lill linda 82

missisola: jaa jag tycker det jag oxå....innan har det handlat om droppar eller så.. igår var det mkt mer..

• Missisola

LillLinda: Jag tycker du ska ringa bm och kolla av bara... så du inte behöver gå och tänka mer på det;)

• meh

Idag ska vi ner på banken och prata huslån , hoppas att det inte blir för dyrt. Var på husvisning i går och om det blir en rimlig månadskostnad, så kommer vi att lägga ett bud på det. Annars så lutar det åt att vi köper radhuset vi var och tittade på i måndags. Hur det än blir, så kommer vi förhoppningsvis ha ett nytt boende till september *jippii*

• lill linda 82

Mmm... jag gör så... jag ringer o hör med dom.

• lill linda 82

meh: spännande... vart ligger huset nånstans då??

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D