• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • meh

Lill linda - Lycka till, håller alla tummar jag har

Nu har vi varit på banken och fått lånelöfte . Lade även ett bud på huset vi tittade på igår, men det steg för högt på en gång, så den tanken har vi redan gett upp . Nu gäller det bara att hitta något annat eller ta sig en ordentlig funderare på radhuset.

• triump

meh, radhus är väl trevligt. tänkt dig i jämnförelse med vår lilla tvåa ..dessutom slipper du en gigantisk tomt att sköta. viktigt att ta det som känns rätt för er båda.

lill linda hur går det nu, fortfarande verkar.? * super nyfis*

• Nova76

Lill linda: Så det blir kanske bebis när som helst... oh va spännande! Hoppas du mår bra och inte oroar dig för mycket! Tänker på dig!!!

• steffy

Fick nyss reda på att min kille inte kommer hem förens på Tisdag (skulle egentligen komma på lördag) så nu är jag jätte ledsen jag saknar honom så mycket.. Jag längtar verkligen tills tisdag

• molle76

LillLinda: Hur går det för dig?

Steffy: Usch, det är inte kul att vara ensam nu. Skulle han långt iväg eller?

• Bonanza

LillLinda: spännande värre! *avis*

Steffy: se till att han gottgör dig för det här ordentligt.

Vet ni vad jag ska göra imorgon då? Gå och se nya starwarsfilmen. Snacka om att utmana ödet med min foglossning. Tur att biofåtöljerna är mjuka. Sedan kommer min syster upp på lördag och vi ska ha schlagerkväll. Så det blir en toppenhelg, och på söndag går jag in i v. 38.

• A lie

Oh.. Lillinda vad spännande... kanske hade du inte helt fel med ditt ursprungliga BF datum då???

Jättelycka till *kram*

Nu ska jag läsa ikapp vad som hänt om min rygg orkar sitta? Suttit konstant i tre dar nu (aj!!)

• lill linda 82

Jodå, smärtan ökar...Men ändå inte så ont som jag väntat mig. Man har ju hört skräckexempel att det är mensvärk gånger 1000 ungefär... men just nu är det mensvärk gånger 1 eller 2 tycker jag. Börjat spänna neråt insidan av låren.
    Bäbis är lirriterad mellan värkarna o bökar o sparkar vilt.. *s*
    Ska ta o äta lite fiskgratäng nu så jag får lite energi.

• N i n n i e

Spännande lill linda!!!! Håller tummarna för att allt ska gå bra för er!!! Lite avis! Massor med kramar!

• Liten

lill linda: Spännande! Sitter här jag med med värkar, och hoppas, hoppas, HOPPAS! att det ska vara på riktigt. Var 10de minut kommer de, och känns nästan bara i ryggen. Kan inte sitta still, vankar omkring och "dansar magdans" då det hjälper mot smärtan.

Snart får ni se eran lilla skrutt! (Och jag hoppas att detsamma gäller för oss.. )

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D