• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Nova: Timpa vägde 1800 förra veckan... och ska eg. väga bra över 2000...Men jag har för mig att näringstillförseln hade blitt bättre...!=)

• ickelpicka

Missisola - grattis till CSN! Hur lång tid tog det för dem att behandla din ansökan? Min är bara inkommen, ej färdigbehandlad, därför nyfiken...

• Nova76

Missisola: oj liten man! Jag tycker också att jag läste att näringstillförseln blivit bättre så det är bara till att hålla tummarna att Timpa blivit iaf några hekto tyngre!

• Missisola

Ickelpicka: De hade fått in den 16e och beslutet verkade tas i går 19e=)
    Såg det i dag på morgonen! När fick de in din?
    Så denna månad kommer jag betala över en tusing mindre!!!=)

• Mowglie

Nova76: Tja man kan ju undra vad det var jag tänkte på när jag skulle skriva STAN!!! hi,hi det va i allafall inte menat mot bebben men det är ju ganska tråkigt att behöva åka ner på stan när man har så kul här

• Mowglie

Ickelpicka: ja det va kanske inte så jag menade tänkte om mer på om det var Ica Maxi som kanske har börjat sälja, men annars skulle det ju vara en ganska kul syn att mitt bland plasten på hyllorna så står massa olika märken av bagnvagnar, det finns ju redan Knorr barnvagn så varför inte Ica´s engna märke

• triump

halloj. då har man varit och skrivit under faderskapsbevis och dokument ang gemensam vårdnad därefter vart det fika vid medborgarplatsen i t-shirt... vilken värme det är idag ja framförallt solsken

Undrar hur det går för lill linda ?

• Nova76

Hejhopp Triump: Gick det lika smidigt för er som för oss. Vi va inne och skrev på papperna, allt gick på ca: 7 min. Man har ju hört horrorhistorier om att de frågar ut en etc. Men vårt gick smidigt och lätt!!!
    Mysigt med fika i solen, här i Malmö är det lätt mulet idag, hoppas det klarnar upp fram mot dagen!

• meh

Jaha, så var man tillbaka efter BM-besök
    Frågade henne om sf-måtten och tidigare födsel, men tyvärr har det inget med varandra att göra
    Allt var i alla fall bra, mitt blodvärde hade stigit rejält och sf var 34, lite över normalkurvan, precis som förra gången, men jag följer min egen kurva bra. De första gångerna låg jag mitt på normalkurvan.
    Pyret är nu fixerat , så på 4 veckor har det gått från rörligt till fx, så det känns skönt. Men jag trodde att man skulle känna när bebisen fixerade sig? Har inte känt någonting..hmm...kanske är mig det är fel på

menförhelvete - välkommen till tråden

• triump

Nova76. smidigt efter löpandabandprincipen.. 5-8 min. vi var nog beredda på lite utfrågning men hon verka mest tycka det var pinsamt att fråga oss turturduvor om någe..kul bara att det skulle vara två vittnen som kom in och intygade sambons underskrift.. kändes seriöst.

Missisola jag fick bara en blähää känsla av csn papprena, behöver en egen ekonom för att räkna ut alla belopp. så flitigt gjort av dig. och hiiihh kul med pensionärerna som simmar om

Menförhelvete välkommen

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D