*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Oj, gu va jag blir sugen på att mina värkar ska sätta igång.... ja vill ja vill ja vill!!!
Liten: så det är dax för dig med läste jag, hur känner du dig?
Lill linda: hur går det för dig?
NessieGumman: Grattis till sonen er! Underbart!!!
GRATTIS igen Nessie!!! Så underbart!
Vill oxå ha bebis snart!
Nessie - Stort grattis!! Åh vad härligt att allt gick bra!!
Wow här händer det saker! Vad kul! Grattis!
I dag hade vi ingen vattengympa utan vi var i stället på besök på BB och förlossning. Känns inte alls dumt faktiskt. Fick pröva lustgas, det var en upplevelse
Och känna på akupunkturnålar och inspektera sugklockor och förlossningstänger och pallar och badkar och.... Kort sagt en grundlig genomgång! Känns inte alls dumt.
Och dessutom har vi nu -äntligen fått kontrakt på huset! Och som bonus för att det drog ut på tiden fick vi en hyresgaranti- ingen hyreshöjning på 5 år!
Så nu bara myser vi , och bebin är helvild som "vanligt" dom senaste dagarna.
Tjhoooohooo, här var det bebisar på G minsann! Jag håller båda mina tummar för LillLinda och Liten. Vad spännande *ler stort*
Nessie, supergrattis till lilla Rickard!!
Här är det lungt, inga tecken på att något skulle vara på gång. Tack och lov, tror jag - för än är jag lite rädd. All förlossningsrädsla har inte gett med sig.
Köpte tyg till elastisk långsjal idag, det visade sig räcka till flera, så nu vet jag vad jag ska ge till mina nyförlösta och höggravida väninnor i present
*Godnatt*
/M
Nessie: Grattis till en så söt liten solstråle!!!!
Gomorron tjejer!!
Men det verkar som alla tagit sovmorron idag
)
Vem kan sova med solen som står som ett enda stort leende in i sovrummet? Nej jag har legat och tänkt på att jag ska sy en snuttiskudde till Mowglie, och i går så häntade vi hem vagnen! som nu står i hallen och bara glänser! kan liksom inte fatta att det är vi som ska ha våran lille bebbis där om två veckor (
) Oj,oj vad allt känns overkligt!!!
fortfarande ingen vaken??!! men nu har jag iallafall hunnit sy klart snuttikuddden som blev formen av et hjärta
ska bara åka ner til satan och köpa fyllning när de har öppnat
Hi,hi jag menade ju stan!!! inte satan, man går nog upp för tidigt på morrnarna för att igentligen sitta och skriva
Hör och häpna, idag har jag faktiskt sovit ända till 07.30! Riktigt sovmorgon! Ändå inte pigg, men det är nog alla dessa gånger man måste upp på nätterna som gör det.
Också vi hämtade vagn igår, jätteroligt.
Mowglie - en snuttikudde i form av ett hjärta, låter extremt gulligt