*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Missisola:
Ha,ha jag kan bara tänka mig! ja,jag tycker verkligen att du är duktig och energisk! Ja det måste ju onekligen skännas konstigt när det är någon annan som simmar än en själv
En till som va vaken kl. 03:00. Satt en timme framför FL. Inte lika roligt på natten då de flästa sover
Var morgon jag vaknar känner jag mig trög och svullen. Drömmer otäcka saker och känner mig allmänt konstig i kroppen när jag vaknar. Det första jag gör när jag vaknar är att gå på toa och buuu va skrämmd man blir var morgon när man ser sitt balonghuvud i ansiktet. Idag blev jag riktigt ledsen. Det är ju inte längre jag i spegeln, längesedan jag kände mig fräsch och fin.... tur att det bara är 28 dagar kvar.
Mowglie: Kanske jag har torr humor men oj vad jag skrattade när du skulle skriva stan och det blev satan.... tjejen vad tänkte du på?
Tack för det, precis vad jag behövde!!!
Menförhelvete: Välkommen till vår hörna. Utan denna sida hade det varit tungare att gå och vara gravid!!!
tack!! Verkar vara lätt att känna sej hemma här... ska bli kul att se vilka av oss som verkligen blir junimammor, kan lätt gå över till juli-mammor, åtminstone för mej som har bf först 25 juni!! Hellre 20 juni än 5 juli det är ju ett som är säkert, men välja får man ju inte precis...
Missisola jag tror jag hoppar över de föregående 400 sidorna.. *hehe*, gravidhjärnan är så slö.. Annars skulle jag ju NATURLIGTVIS uppdatera mej.. *fniss*
ps. Undra hur det går för Lill linda, Liten och Vonkis???
Godmorgon: härligt underbart väder... och jag känner mig superutvilad efter en natt i gen säng på makens arm igen
(sovit borta två nätter själv...)
Mossa: Här är en till bebbe som trycker uppåt... trots att jag tom själv ser att amgen sjunkit lite... är väl så att den växer samtidgt kanske... Hm känns som det är långt kvar för mig (22dar) har inte alls känt den där kokosnöten mellan benen så bebsi ligger nog rätt högt upp ändå.. skönt på sätt och vis.. men vill ju inte gå över...
Missisola: Så du simmar och håller igång dag efter dag... Simma inte för djupt bara... Min mamma tar upp det varje gång nu på slutat som jag pratar om simma eller vattengympa om då hon väntade min lillebror och skulle simma och helt plötsligt lydde inte benen henne, utan hon sjönk som en sten - läskigt... Så har lovat henne att hålla mig där jag bottnar...
Vonkis har jag kontakt med via SMS... och jag tror jag skrev i går att hon är kvar. Men det varkar vara ok med dem - så än så länge ingen igångsättning...Även om Vonkis själv börjar ruttna på att ligga inne och gärna skulle vilja ha sin bebis nu, men den är ff liten så...
Uppdaterar er när jag vet nått nytt
A lie: Jag simmar jättelugnt... och har sån respekt för djupt vatten utan graviditet så... Tänkte en tanke i går att...simhallen är ju andra hemmet..tänk om vattnet bara POFF skulle gå vid 650 m en dag*iuuuu*...
Mowglie - vi har postuthämtningsställe på ica, det är därför. Fast det skulle va rätt kul om de sålde barnvagnar där. Undrar var de skulle placera dem? Mellan plastfolie och bakpulver kanske? Det är ingen ordning med allting
Missisola: Skicka henne kramar från oss!!! Vet du el. de vad lillen väger nu? *nyfiken*
tack, Nova76! håller med om att man kan behöva lite "medkänsla" såhär sista veckorna.Bra att hitta det här på fl! Har inte ens tänkt på att vi är ju höggravida nu! Var hos bm igår och berättade om mina "småkrämpor", och hon sa "ja, du är ju höggravid nu"..
inatt har jag första gången sovit med en tjock bok under madrassen i fotändan av sängen, för att minska svullna fötter redan på morgonen!! Det hjälpte lite faktiskt, kan vara ett litet tips till alla! Hur man än gör blir väl fötterna mer svullna till kvällen, men nu på morgonen var dom helt ok faktiskt!