• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • ickelpicka

Lill linda - hoppas allt går bra, håller tummarna!

• meh

Lill linda - det ligger på Lysvedsvägen, ovanför 4H-gården. Lycka till på förlossningen, tänk om det är på g

• meh

Triump - tack, jag hoppas också att vi får det beskedet som vi vill ha

• Lena A

Oj här var det action vill jag lova! Har läst ikapp nu men bara för idag... Hoppas att allt är bra Lill linda!

När det gäller böcker har jag läst hur ycket som helst! Jag tycker att Mammapraktikan var jättebra, bra också att kolla upp saker om man börjar oroa sig. En annan bok som var rolig var "På smällen från A till Bebis" skrattade mycket!

Själv är jag så trött så trött! Bebisen väckte mig vid 3 och ville testa sina små fötter! Gulligt men nu är jag helt slut.

Ska till BM och sammanfatta graviditeten imorgon, har någon av er gjort det?

• meh

Idag ska vi också på studiebesök på förlossningen med föräldragruppen. Hoppas man inte känner att man vill reklamera

• Pyret82

Lena A--> Min BM "sammanfattade" min graviditet sist jag var där...
    Det står typ bara i papprerna att "Veira har haft en normal graviditet och bifogar sina önskemål kring förlossningen längt bak i journalen"...
    Inget speciellt alls. =)

• Missisola

Fick SMS från Vonkis gumman...och tyvärr så blir hon kvar på SöS i alla fall veckan ut...

• substance

jag trodde att det skulle stå mer i sammanfattningen av journalen.

Fick också bara en kort där det stod att allt varit normalt...

• Nova76

Lill linda: Lycka till på BB.... spännande!!!

Till Vonkis: Hoppas ni mår bra, att det inte blir allt för tråkigt på SÖS och att bebben ätit upp sig ordentligt

meh: Lycka till på banken!!!

• lill linda 82

Hej tjejjer, nu är jag hemma igen. Har legat o vilat ett tag o försökte äta lite. Mår illa.
    Då jag kom in på förlossningen fick jag ta urinprov, visade att jag hade protein i urinen o högt blodtryck. Fick ha ctg-apparaten på i 40 min, värkar var 4 min o kottens kurva va upp i 183 på vissa värkar *stackars liten*...Har fortfarande täta värkar, men dom känns inte så mkt än..känns mest då jag ligger ner, vet knappt om jag ska sitta eller ligga. Känner mig mest orolig...kom så pang på alltihopa..!
    Fick göra UL oxå, som visade att jag hade lite fostervatten...
    Gjordes oxå en undersökning, men dom vågade inte peta nåt ifall att det var vatten, men urin eller flytning sa dom inte att det var...så dom hade nog tankar om vatten ialf.
    Läkaren tog min journal o sa att vi ska in direkt imorron bitti, men sa samtidigt " Om vi inte ses tidigare " 3ggr!!... Så han o barnmorskorna trodde att det kunde vara på G.
    Visar det sig att jag har samma höga blodtryck o protein i urinen så blir det igångsättning direkt på grund av det minskade fostervattnet...om det inte nu verkligen är på G.
    (Ajj...nu kommer en värk igen...)

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D