• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Kvirre

Pyret82: Vilken fin mage du har!

Börnen: Din är också fin! Vi ska nog vara glada att den inte växer alltför mycket varje vecka, för hur skulle vi se ut i juni då??

• A lie

Oj vad massa inlägg sedan jag sist var inne i tisdags... har varit I oslo och lekt pingvin ;-D Går verkligen som en sådan nu, megen har exploderat, mammabyxorna som var jättestora då jag köpte dem för 10v sedan sitter på yttersta utspänningen och vågen står på + 12kg.. var ska detta sluta??? Måste verkligen börja tänka på att bara ta en extra kaka och inte fem..

• ucka

Jag har kommit på att allt man äter som tar mindre en 5 sek att sluka räknas inte... (Har ätit mycket kladdkaka och 1,5 semla, tyvärr räknas nog semlorna iallafall)

• Bonanza

Jag har också lagt in nya magbilder. Jag tycker att den har växt rätt mycket sedan förra veckan, eller i alla fall ändrat form. Vad säger ni?

• Mowglie

Bonzana: jovisst syns det att det har vuxit!!

Börnen: jag tycker bara att det ser ut som den har sjunkit, men den är nog inte mindre

Hi,hi Jag har precis kommit in i min tredje och sista trimisten!!! oj vad tiden rasar iväg nu, Och jag har min mange så högt upp nu så jag kan knappt andas

Undrar om en kraftig förskylning kan påverka barnet?
    Hostar så att jag har ont i lungorna, eller revbenen vet inte riktigt skillnaden, men ont gör det iallafall

Kram på er alla, och hoppas att helgen har varit bra

• steffy

Snart är de dax tjejer.. Tiden går snabbt :) ska till barnmorskan i morgon :)

• Mowglie

usch fy bläää! vad jag hostar nu har jag så ont i mina lungor så det känns tillomed vid varje andetag jag måste få en läkartid så de kan ge ig något hostdämpande!

Läste i en annan länk att det kan påverka barnet om man är förskyld! är det någon annan som hört det? och vad kan hända? ( jag har inte haft feber) Jag har oxå tänkt på att lillen inte har varit lika aktiv de senaste dagarna, men det är väl normalt med det att de är lite livliga vissa dagar och vissa dagar lite lugnare? huvudsaken är att man kan skänna att det har rört sig något under dagen.

Jaha, vad ska man hitta på idag då? grått och trist regnväder ute, foglossningar och hosta, nä det är nog bara att stanna i sängen hela dan! Dricka varmt te och läsa skvallertidningar och kolla på såpor

Hoppas atte r helg har varit trevlig!
    Kram på er alla.

• triump

godmorgon alla ni som längtar till sommaren... Fin fina magar allesammans.

Mowglie se till att vila, ingen roligt att vara förkyld...

• Mowglie

Nu har jag fått en läkartid!!! de sa att det inte alls lät bra när de hörde mig hosta Men fick även chansen att prata med en bm och hon sa att det inte va någon fara för barnet, men att det va viktigt att jag fick medicinering om det nu är lungorna och att det va mer farligt för mig.
    Nu ska jag vila tills det är dags att springa till läkaren!

• meh

Godmorgon allihop

Mowglie - vet precis hur du känner det. Har varit rejält fökyld i över en vecka nu, med nästäppa och en väldigt hosta, så det bara river i halsen

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D