*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Vonkis - är det en spec. sort??
ja dom står på hyllan med alkoholfritt.
finns två sorter men den lilla bruna flaskan med silverliknande ettikett är godast och smakar precis som vanlig mellan öl
min sambo tykte den var god när han smaka och sa att den var bra för att vara alkoholfri, och han älskar öl*s*
den kostar 9 kr st tror jag..
AHHHH en kall öl,GUD va GOTT.......JApp det skulle inte sitta fel......men det får bli lite senare,är ensam hemma med sonen i kväll och han har beställt pizza och slush , så då får det bli det
godmorgon tjejjer.. mm alkoholfritt vore gott till ikväll.
nessie72 ett stort grattis till 100dar kvar.
Grattis nessie!!
Ja ha då har man "bara" 98 dagar kvar tills man får se knytet. Ska bli spännande. Hur mår ni andra annars? Jag är fortfarande vissa dagar jätte trött och just nu har jag världens sämsta humör. Allt är fel. Allra mest fel på mej själv. Är lite ledsen för att gubben har åkt till Tyskland med ett par kompisar och kommer hem i em. Visst jag sa att det var ok. Men men, trodde väl kanske att han skulle skita i det men nej så blev det inte. Just nu e jag inne i världens depp period. Kram Karin
koje.. visst pendlar det i humöret. och sambolivet är inte det enklaste när saker och ting inte blir som man tänkt sig
och jag håller med: Är super trött vissa dagar och känner samtidigt att det inte är dags än att varva ner läs sjukskriva sig...men orken är inte på topp. vilket leder till att man blir lite less på sig själv när jag skippar träning och annat...
Men så finns det dagar som denna, då solen skiner och snönn faller ner och kvällen lockar till en rejäl tvtittarafton::melodifestival**
hm vadå solsken här regnar snön bort som kom i går o förra veckan visst det är skönt om den försvinner men det hade den ju inte behövt göra när humöret inte e på topp.
Ja jsut det melodifestivalen vem håller ni på? Ska erkänna jag har inte hört alla bidrag så jag vet knappt vem som gått till finalomgången.
Var ju på genrepet i går...Kopierar in min lilla rec...:)
Martin - ja visst ja...han hade ju bronkit, men det märktes inte...Läcker som få och låten håller bra...men men
Linda - ja hon har ju en kanonscennärvaro och trivs på scenen..låten är det fart i,,man rycks med - men..men..
Nordman - man blir rörd när 30 åriga män)pojkar sitter och sjunger med högt i refrängen... kan inte rå för att jag ser Killinggänget framför mig med parodin...
Shirley - skulle inte hon bytt kläder*huga*, men som tur är låten en riktig hit! Hon gör den klockren och kommer bli så farlig i morgon... Poppis bland publiken!
Sanne - hon hade röda kläder men det var nått knas med låten..mamma gillade den eg. men nu kunde hon inte en applådera för ja... vers och refrängen synkade inte alls...
Caroline - verkligen ett "wildcard" som publiken gillade... hon vinner nog inte, men kommer placera sig HÖGT... och jag måste säga att låten är väldigt bra - inte en schlager, men jag kunde se den framför mig som filmmusik...
Alcazar - kommentar överflödig... De har mitt hjärta! Och i de vita fina kläderna ännu mer. De älskar det de gör och då blir det så bra!! Och de var poppis i publiken!!!
Jimmy - söt, pöt, töt...alla under 12 skrek hysteriskt Fartig låt, men som andra nämt... en mini Gessle...
Sanna & Kempe - jag undrar vad de gör på en scen - Kempe verkar LIDA stort och Sanna verkar bortkommen...vet de om att de sjunger en duett??? Jag säger att Fame skulle göra den mycket bättre...för låten är en schlager!!!
Nanne - ja... hon blir nog vinnaren... kommentarer överflödiga... Globen
koka och när de hade snabbgenomgång och låten tona ner satt folk och sjöng allsång....!!!
Lite kommentarer från moi...
Och missa inte det som kommer inför varje låt i morgon....
Och inte pausnumren heller...
Säger bara Rolf Nygård rules - elakare än nånsin!!!