*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
clemensa. tack för underhållningen
.. vilket väder det är idag......och jag som hadde tänkt göta blomster arrangemang inför påsken......
tänkt göra , skall det stå, förståss...
Hej alla junisar. Har var det lugnt idag. Skickar en helghälsning till er alla såhär på fredag eftermiddag!
Kan förresten passa på att lägga in en kort fråga om var ni köper era mammakläder. Har hittills klarat mig med 2 mammabyxor från BigBelly, tillsammans med "vanliga" överdelar, men nu börjar det bli tight. Någon som har nå´t bra tips?
Köper mina mamma kläder på IANA på sveavägen.Hyfsat bra pris och ett bra utbud
jag har mest handlat mammabyxor och då har lindex funkat bra.. även hm är ok. men likt dig är det dags för även tröjjor nu
Måste också ge mig ut och leta mammatoppar imorgon, visar magen titt som tätt numera.
Jag ska också ut och shoppa mamma-kläder i morrn! Behöver lite roligare kläder till fest! Vill känna mig lite snygg och inte bara STOOOOOOOR! Idag "råkade" jag slinka in på Babyland och shoppa en tjock och gosig Laban-filt i röd fleece och en tunn Laban-filt i grått!!! Var bara tvungen!
Ett tips på mjukis-mamma byxor är H&Ms med bred linning, som kan vikas ned. Finns både i affärerna och på H&M postorder (Art.nr. 62-3561 i katalogen eller på hemsidan). Gillar Polarn o Pyrets byxor också.
Aaaaaaaaahhh! Jag hållr på att bli tokig. Nu har jag faktiskt varit gravid hur länge som helst känns det som. Jag längtar efter rödvin. Eller en drink!
Ingen mat är god överhuvudtaget. Kompisarna är ute och super. Visst var jag inbjuden, men vem orkar sitta i flera timmar och stirra på folk som firar över ett glas vatten.
näe! Nu får det allt hända något kul snart!
Tänkte lägga mig till den deppiga skaran....
Var på riktigt bra humör så här i slutet av veckan men sen hade vi storstädning och det drog ner humöret regält särskilt som maken har mage att komma hem sent och sen ha ngn sorts ensamrätt på hur man ska bete sig. Jag fick en liten känsla av hur latjo det kommer bli att vara hemmafru igen.
Just nu funderar jag på om jag ens kommer att klara det. Emma kommer ju vara på dagis men det är ju bara 15h i veckan och sen ska man var mat och bajsmaskin och lektant och hushållerska och fru och ... Jag funderar starkt på att bli GALEN!
Men förmodligen så rullar livet på som det alltid gör, man fyller dagarna med mat och sovning, hoppas man kan träffa lite folk på Öppnaförskolan. Kanske hinna läsa en liten bok ngn gång... Det kommer ju att gå...
Nu känns det lite bättre... Det låter oxå som om mannen fick Emma att somna. Det vore trevligt att titta på "så ska det låta" i fred...
Här verkar snöstormen ha gått över till vanlig storm och det är ju skönt att det inte blev ngra 3dm snö som ngn sa...
Trevlig helg!
JAg är med... Vi tar och öppnar en god flaska vin och njuter...