*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
hihii även jag ser killingängets parodi framför mig när jag tänker på ostman..nordman..
va har de inte nya scenkläder shirlys var ju en katastrof inte pg urringningen utan för den trista färgen...
vad skall ni bunkra upp med inför den stundande kvällen.. för visst inbjuder melodifestivalen till att äta massor av godsaker
ok ska kolla barnen här hemma e vilda inför kvällen så det får bli en riktig tv kväll i kväll hoppas jag. Sanne och Nordman gillar jag sen innan. När Nordman var med på första pratade jag med min pappa och han gillar honom inte riktigt så han sa att de kommer aldrig att kunna skicka honom utomlands när hä varför det, han e ju full av droger. Nja tror inte mycket på det han verkar ha tagit tag i sitt liv. Så just nu hoppas jag att det blir Nordman. Men det finns säkert någon låt som är mycket bättre ska rapportera vad jag tyckte sen i kväll.
Vad kul det måste varit att vara på genrepet.
Ikväll ska jag ha tjejkväll och kolla på finalen. Vi ska gotta till det ordentligt. Till middag blir det köttfärspaj med tzatziki, sallad och foccaciabröd. Foccaciabröd som jag ska ta och baka under dagen. Dessutom ska jag städa lägenheten... Det kommer att sluta med att när de väl kommer hit så kommer jag ha däckat av smärtan från foglossningen.
Sedan har vi köpt ostbågar, godis och chips!! Riktigt gottigt ska det bli ikväll!
Själv ska jag och sonen ha boppkväll framför tv och spanna på melodifestivalen,med pizza och slush
HAr ingen aning om vem som kommer att vinna...????
Ska hem till några kompisar, gå husesyn i deras nya hus, äta gott och titta på melodifestivalen.
Har ni börjat fundera på när ni ska gå på förlossningsvisning? Har ingen aning om när man "brukar" göra det.
Tille: Vi har fått tid inbokad tillsammans med föräldragruppen.. Kommer inte ihåg exakt när det var, men någon gång i april ahr jag för mig..
Liten: I vilken vecka är du då, ungefär?
Hej allihop!
Hoppas ni hade en trevlig fredagkväll. Själv var jag på tjejmiddag
För er som gillar vitt vin kan jag tipsa om ett alkoholfritt som jag drack igår. Tyckte faktiskt att det var riktigt gott och hade den där vinsmaken. Det heter Blue Nun Light och är ett tyskt vin som kostar 29 kr för en 75:a
Ikväll blir det melodifestivalen som gäller och då ska jag ladda upp rejält
Ha en fortsatt trevlig lördag och helg
Kram till alla
*suck*
Har låååångduschat och verkligen "lögat" mig...men upptäckte nu att jag har begynnande åderbråck(tror jag) precis nedanför knät...
Nån mer som drabbats*morr*
Tille: torsdag den 7/4 ska vi till förlossningen, samma dag som jag går in i v 30... Lite tidigt, tycker jag.. Men träffarna överhuvudtaget är ju tidiga.. Börjar på torsdag, samma dag som jag går in i v27.
Missisola:
Nope, inga åderbrock här inte, däremot en jäkla massa bristningar.. Har en på vaden t.o.m. och flera i knävecken... :-/