• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • substance

Åh! Om det ändå vore så väl! jag får smuggla med en flaska i väskan till bb... Smyga in på nån toa när allt är klart och dricka...

herregud, låter som en alkis, men fan vad sugen jag är!

• triump

mm ett glas vin mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm tänk om man fick det

• triump

men visst går istället till köket för ett glas vatten och sambon är ute med firman,,en fredas öl....undrar just hur öl smakade..mins inte riktigt...

men har dealat till mig en rejäl hemmakväll imorrn framför melodifestivalen... som inte direkt hör till killens topp tio program...

• nessie72

100-DAGAR KVAR ,Nu är det bara 100-DAGAR KVAR
    Några fler som går in på 100 dagar i dag ??????

• Missisola

Nessie72 - Härligt va!!!! Det är verkligen ett steg mot nedräkning...
    Jag passerade 100 i måndags! Time flies!

• vonkis

jaaaaaaaaaaaaaa!!
    om man räknar på en annan graviditetsuträknare så ligger denna en dag efter*hm* så man skulle kunna säga att vi ligger på 99 dagar kvar

åh igår så öppna min sambo en öl och jag vile bara lukta på kapsylen och höll på att få spader vad gott det dofta!!!!
    vill ha en kall öl ikväll till melodifestivalen!
    få kasnke gå till systemet och köpa mig ne alkoholfri tror jag

• Missisola

Åhhh...prata inte öl....Var ute och åt med mamma i går och hon drack öl...Ville oxå!!!!!!

• Missisola

...eum...funkar kanske inte att få upp???

• vonkis

missisola!
    prova den alkoholfria på systemet, den är jätte god och tar man två så är man genast mycket lugnare sen med ölsuget

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D