• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • vonkis

lilaki sänder en kram och beklagar sorgen.
    kan inte föreställa mig hur du känner men kan tänka mig att det är fruktansvärt jobbig situation. Men hoppas du kan känna dig stark och glad igen i juni då din lilla ängel kommer..

ja nu är jag så trött på detta ..j..la snöade så jag håller på att spyr!!!
    jackan håller på att spricka och jag vill inte köpa en ny som bara ska användas nån månad och ser ut som ett tält
    triump, ja vilket ilandsproblem va?!*s*

97 dagar kvar och jag längtar sååå mycket, fattar inte var man ska få tålamod ifrån sen när bebben har kommit?

• Fanny95

Måste komma med en liten bekännelse... Köpte mina första babykläder förra veckan och det går inte en dag utan att jag är där och tittar och känner på dom.. Är man fånig eller vad??

• vonkis

fanny95, du är helt normal iallfall om man jämför sig med oss andra här inne jag kan inte sluta titta på våra små kläder som vi köpt heller*s*
    man blir ju helt sjuk av längtan när man håller i dom...

• lill linda 82

Fanny95: Brukar jag med.. Och lägga dom på magen o tycka att dom e jättestora. Lägger jag bäbispyamasen på magen går den nästan upp till hakan på lilla jag...

Lilaki: Skickar en stooor *kram* Har nyligen fått reda på att min mamma har bara några år kvar o att hon har en sällsynt sjukdom, som dessutom är ärftlig, finns inga botemedel, så jag vet på ett ungefär hur du känner dig. Tur att man har kottarna i magen, allt känns lite lättare då.

• Fanny95

Jag skulle kunna köpa hur mycket kläder som helst just nu... Allt är så himla gulligt... Kommer ruinera mej och sambon...

• Limpis

LillLinda 82 och Lillaki: Kramar till er. Ni verkar vara så starka och positiva tjejer. Ville bara skriva en rad till er...

• lilaki

Tror jag ska gå och muntra upp mig med att köpa första plagget till liten!!!
    Kan det finnas bättre medicin mot hjärtesorg.. :)

• vonkis

lilaki- jag tycker det låter som en jätte bra ide:)
    kan nog vara som balsam för både själ och hjärta just nu*ler*

• lill linda 82

Lilaki: Det tycker jag verkligen att du ska göra... Finns inget mysigare än att gå o kika på hyllorna på bäbis-klädaffärerna.
    Man blir alldeless varm om hjärtat då!

• lilaki

lilllinda: det låter ungefär som beskedet jag fick för några år sedan. kram på dig. Det är verkligen hemskt.

Tack limpis och alla andra gulliga!

Jag hamstrar mina smågrejer till bebisen i skötväskan. Där ligger nu en liten färgglad häst/åsna med randiga ben och en superrosa flamingo med duniga vingar. Är såklart skitlöjlig, tar fram dem och tittar på dem och stoppar ordentligt tillbaks dem. Viker och viker upp filten som mamma sydde och kom med för en månad sedan.
    Ska nog komplettera med en liten alldress. Kanske ett set med luvtröja och byxor, att åka hem i.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D