• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Kvirre

Om det finns tre kokosbollar kvar måste det väl betyda att det är en till mig, en till sambon och en till bebisen?

• Börnen

Tille: jag brukar köra med samma taktik när det finns en sak "över"...självklart är den till mini!

• koje

Vart ska ni föda barn någonstans? Jag har att välja mellan Ljungby, Helsingborg el Halmstad har lika långt till varje BB.

Klart det är så att den är till bebisen. Fast här hemma hade jag nog försökt dela den på 2 så varje familjemedlem hade fått en halva var.

• substance

På södersjukhuset hoppas jag!!!

• koje

Ni flesta som är här på junimammor kommer uppifrån landet el? Eller det finns någon enstaka skånemamma med?

• Missisola

Jag vet ju inte om det är åderbråck..Brukar ha ytliga blodkärl emellanåt..Men man blir ju nojjig så fort nått inte ser "kul" ut...
    Bristningar har jag på höfterna sen jag var 19 och gick ner en massa i vikt på kort tid...hade rejäla ätstörningar då..Och jag har lovat mig att inte nojja en massa över min vikt när jag är gravid! Vet att jag kan gå ner de där kilona efteråt...
    Det viktigaste är att få en liten drutt!!

• triump

vi skall föda på sös... har ännu inga besök dit uppbokade....

Vi skall äta morötter, gurka och blomkol med dipp, till melodifestivalen så går det när sambon ansvarar för snacks!! nåja han köpte en liiten extra chipspåse åt mig

jag har inget ådebrock men bena kliar och är torra...

• substance

Triump! Vi kanske ses på sös då! Du får föda lite för tidigt och jag får gå över tiden liten. Vi möts på mitten!

Men grönsaker tillsnacks! Du är ju gravid kvinna! Min kille köpte chokladbiskvier. Hm, får banta efter nästa jul eller nåt!

ha det gott!

• maryan

koje: junimamma i helsingborg anmäler sig.. =) *vinkar*

• vonkis

är ska det krystas på sös är det tänkt!!!
    det finns tydligen informationsträffar där en gång i månaden som man inte behöver boka upp sig på utan bara komma så vi ska nog titta in på en sån i maj tror jag, kan vara skönt att se hur det ser ut och vika som jobbar där
    4/5 är datumet för majträffen!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D