• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • triump

mätt i magen.

Visst tar man fram det lilla man köpt till bebisen och längtar efter ha en liten plutt i dem.

• pthegirl

lilaki: Skickar en stärkande tröste kram. Kram
    lill linda: En till dig med. Kram

• pthegirl

Oj, jag glömde skriva att jag har nya magbilder under graviditet & bilder på vår egensydda bärsjal (made by ptheboy!) & på vår super coola vagn i bildgalleriet.

• triump

tjejjer vill passapå att tipsa om försäkringskassan.

-de har ett inloggningssystem med e-id, vilket gör att man både kan planera fp och i förlägningen göra allt "pappersarbete" via datorn. tex ansökningar och ändringar av fp dagar osv....

• meh

Signatur - tack och grattis själv till vagnen.

Fanny95 - välkommen

Vi har nu varit och köpt ett babyskydd, Autobaby. Hade inte tänkt köpa den förrän senare, då jag inte vill handla så mycket för tidigt, men de hade nedsatt pris med 200 kr på nyaste modellen, så då passade vi på

• Kvirre

Lilaki: *kram*

meh: Grattis!

Signatur: Kul med barnvagn, vad blev det?

Fanny95: Välkommen!

• Signatur

Det blev en brio nova med hårdlift.

• Missisola

Stor kram till dig Lilaki - även om man har vetat att stunden ska komma så kan man aldrig riktigt vara förberedd på att den kommer!!!!*megakram*
    Att börja grejja mer inför bebbens återkomst 'r en bra idé - lite terapi för själen!!

Nu får det sluta snöa..ja tyar inte längre - och min jacka kommer snart vara för liten igen.... Lättare sen när man kan ha en tjock tröja och jacka uppknäppt över...

I dag fick vi en BabyBjörn .... Bärsele=) Jag fick den av en manlig kollega som haft den till sina två barn, men den är jättefin... Sparar man 800 pix(eller mer) Sambon är skeptisk - han vill ha den på ryggen*sucka*

På söndag ska vi få vagga av en annan kollega:) en hemgjord trävagga...

Nu börjar grejorna ramla in och det börjar kännas så där på riktigt!!!

Vem vet i dag om tre månader kanske det trillar ut en liten drutt(jag man kunde ju önska att de trillade ut...eum...)

• vonkis

jag blev så sugen på bebiskläder när vi pratade om det tidigare idag, så jag var tvungen att kila till centrum och titta lite
    så kom jag hem med två nya plagg för det var ju super rea på lindex!
    ett par fleace byxor för 35 kr*jippi* kunde ju inte låta bli då!
    finns massa kläder kvar så jag kommer ju dras dit nu varje dag innan dom tar bort dom nä jag får försöka hålla mig nu...men det är svårt!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D