*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Vonkis...Vi ska oxå till SöS den 4 maj..Om du menar deras egna infomöte!!!=)
jaa!
just det
kul då blir vi fler då....vi har inte bolat in datumet men vi har tänkt gå dit så jag hoppa svi gör det nu och att min sambo kan den kvällen.
ska tydligen vara bra information och dom tar upp saker som dom gör på föräldrargrupperna sa min bm.
Det verkar bli babbelgruppsträff på SÖS i juni.
Själv har jag tänkt mig till Mölndal.
Här är det Östersunds Sjukhus som kommer gälla, förhoppningsvis lite tidigare än beräknat
Usch i dag är jag seg, tung, svullen, trött, hungrig... Börjar faktiskt
tycka det är jobbigt att jobba...sen att jag jobbar massor kanske har med saken att göra..Jobbar ju heltid i skola och dessutom 3 dar i månaden på SJ...I dag är en sån dag...
Sover inte alls bra på nätterna....
Mår ni andra strålande eller vill ni oxå bara ha det över????
SöS i juni it is... tre månader borde ju gå fort...bara våren kunde hitta hit!
missisoLA. DU JOBBAR PÅ TOK FÖR MYCKET
själv tycker jag att heltidsjobbandet känns betungande från och till, men oandrasidan skulle jag bli less på att gå hemma.. så inget tycks funka....
Triump: Nae det är ju det..jag skulle få lappsjuka att gå hemma... Men ska verkligen börja tänka mig för ..Fick just veta av min kompis som fick bebbe för tre veckor sen att en annan bekant som ska ha 4e maj har fått en allvarlig havandeskapsförgiftning och ligger inne...*tycjer så synd om*
Det är väl det man fasar mest för!!!
Är så trött på alla som säger att vara gravid inte är en sjukdom...nästan så man ska ha dåligt samvete för sina krämpor...=/
*nya bilder fr. v.28* =)
Nu har jag lagt in nya bilder på magen! v. 27+0 Tycker att den har krympt från förra veckan...eller vad säger ni?
Vad tror ni om könet?
björnen, förstår vad du känner för jag tycker lika dant med min...
min mage ser så liten ut jämfört med andra i v.27 och ibland undrar jag om den över huvudtaget växer
skulle lätt kunna tänka mig att få en riktig kula nu!
kollade på din mage björnen men tycker inte jag ser att den krymt, kanske inte växt så mcyket sen förra veckan men det är ju vanligt att dom stannar upp lite ibland....du har ju super fin mage!