*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
lilaki: oj vad spännande! Ja det verkar ju som det här er en maj tråd
Själv hoppas jag kunna hålla mig till den 3/6, har liksom inte tid med en bebbe innan, har ju så mycket att fixa med och massa inbokat som jag inte vill ställa in
Missisola: hur går det med din "scrapbook" såg att du srev att du har börjat med den.
Hi,hi Börnen vi kanske får ligga på BB sammtidigt i allafall
Men lyssna nu på din kropp och flacka inte runt så mycket som du brukar!!!
lilaki: Ja ladda nu ordentligt med mat så du orkar med förlossningen!!!! Har du verkar nu eller är det lugnt?
Åh vad spännande med alla bebisar som är på G!!
Nu till en fråga: kan man göra något för att lindra svullna fötter förutom att ha dem högt? Alltså jag vet vad man ska äta och så, men när de nu är så svullna att det känns som att huden ska spricka, finns det något man kan göra då? Det sticker i dem och de är svullna som få. Iofs så är det inget nämnvärt problem i jämförelse med foglossningen, men då jag inte blir av med det ena kan jag ju prova att bli av med den andra!!
Bonanza: jag har laggt mina fötter högt och inlindade i iskalla handukar, och det har hjälpt mig ganska mycket, för jag har just detta problem som du säger att det känns som huden spricker
Iskalla handdukar, det ska jag prova!! Tack!
Jag vill inte ha stödstrumpor heller, för då måste jag klämma i fötterna i skor och det blir de extra svullna av så jag tror att effekten då blir plus minus noll.
Bonanza: ja ha,ha stödstumpor får jag knapt på mig längre!!! dels för att magen är i vägen så jag kan inte få på dem utan att klämma lillen i magen och det gör ju faktiskt ont när man ska klämma i hop sig så för att kämpa på sig ett par stumpor
lilaki - Åhh, vad spännande, vill också ha min bebis nu
. Håller tummarna, lycka till
Meh: är så nyfiken hur det har gått med ditt boende, har ni hittat nåt att bo i ännu
Mowglie - nej, tyvärr inte. Var ju på husvisning i onsdags och lade faktiskt bud på det på torsdagen, efter att vi fått lånelöfte från banken, men det steg för mycket. Däremot har det ringt en på vår annons vi haft ute, om att vi söker radhus el villa, som har ett radhus i ett område vi gärna vill bo i. Problemet är bara att dom inte vet hur det blir med ett hus dom är intresserad av, troligtvis samma som vi lade bud på, så vi får se vad som händer. Idag började vi prata om att bygga nytt istället
Nya bilder på magen och mina små pyssel till Mini...bla bilder på bäddade spjälsängen och Minis rum!